15 Reacties
5 jaar geleden
Oh hier ook ben zo moe dat ik geen kracht meer heb om iets te doen of te koken, mijn man maakt het hele huis schoon en gelukkig hebben we onze moeders die voor mijn man koken ik krijg behalve fruit niks binnen. ☹
5 jaar geleden
Ik ben vaak ook te moe om te koken.. vandaag hele dag geslapen en nu gaat het wel, dus kook ik voor een aantal keer wat de vriezer in kan. Mocht ik dan een keer geen puf hebben dan kan ik iets uit de vriezer halen, en zo doe ik dat op alle goeie dagen😇
5 jaar geleden
Oh ja herkenbaar. Moeheid start nu al, vorige zwangerschap ook last van gehad. Ik kookte vaak s middags wat, wat ik dan opwarmde. Ik at nog wel eens alleen doordat mn man s avonds werkte.
5 jaar geleden
Ik kook gelijk als ik uit werk kom! In een keer door gaan en dan op de bank!
5 jaar geleden
Ik ben nu 7.2 dagen. De eerste paar dagen wat last gehad van misselijkheid en moeheid. Nu eigenlijk nergens last van. Koken gaat goed. Alleen smaakt het eten mij al een week niet. Als ik 5 a 6 happen eet is dat veel. Eet savonds tegen een uur op 8 half 9 nog een kommetje kwart.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar! Maak het jezelf makkelijk: koop voorgesneden groenten, zakken en blikken soep, afbakbroodjes, blikjes groenten en tonijn, pastasaus, diepvriespizza's en voila: je kunt altijd iets maken! Ikzelf heb altijd minstens 3 'back up maaltijden' in huis voor als ik te moe ben om uitgebreider te koken. Van supersimpel naar 'een paar dingen in de pan gooien'. Succes! En weet dat diepvriesgroenten en blikjes groenten net zo gezond zijn als verse! 😃
5 jaar geleden
Een maaltijdbox, wij bestellen bij Marley spoon en zijn super tevreden.🙌🏻
De gerechten zijn op ongeveer 20-30 klaar. En afhankelijk van wat je kiest zijn het gezonde gerechten. Er is alleszins veel keuze. (Bvb.: Kidsproof, veggie, vlees,..)
Geen stress... 'wat eten we vandaag?'🙄
En geen stress om boodschappen te doen.
Ook budgetvriendelijk. 😊
5 jaar geleden
Reactie op mgman
Blijf in beweging. Bewegen is goed voor jou en hem en het kindje. Geeft je ...
Wat bedoel je hier precies mee? Dat ik wel moet koken terwijl ik helemaal op ben? 🙈
5 jaar geleden
Mealpreppen kan een oplossing zijn. Ik zorg sowieso altijd dat ik voor een paar dagen eten in huis heb en ik heb ook altijd kliek of eten in de vriezer. Ik ben door de week vaak laat thuis, dan is dat heel handig. Ik voel nog niet echt veel vermoeidheid (nu 4+6). Maar als dat komt ga ik zondag gewoon als koken voor ma en di.