11 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat ik met mijn hoeveelheid qua kleding wel 10 kinderen kan aankleden… oeps… ik wissel wel vaker, hij krijgt elke dag schone kleren aan. Zo draagt hij alles, en soms als hij vies is draagt hijn2x een nieuwe outfit op een dag
2 jaar geleden
Ik krijg gelukkig geen kleding van familie pf vrienden voor mn dochter. Ik ben hier blij mee omdat ik bepaalde kleuren wil aanhouden tot ze zelf kan aangeven dat ze iets felroze of neongroen wilt dragen.
Ik zorg ervoor dat ze een paar keren per week haar mooiste kleren aanheeft als we op pad gaan. Bijv naar de spelinloop of op visite. Wanneer we gewoon thuis chillen trek ik haar alleen een rompertje aan met lange mouwen (en de verwarming hoog) en als we een boodschapje moeten halen dan even het eerste wat ik kan pakken. Het kan ook best voorkomen dat ze twee dagen dezelfde kleren aanheeft als ze niet gevlekt zijn.
2 jaar geleden
Af en toe krijg ik een foto van mijn schoonmoeder als ze iets leuks tegen komt. Dan zeg ik ja of nee. Ik laat altijd weten voor welke maat we nu aan het kopen zijn. We zijn nu aan het kijken voor wat zomer kleding in maatje 80 en winterkleding maatje 86.
Ik ben echt een koopjes gek. Veel dingen probeer ik toch in de uitverkoop te krijgen. En willen we echt iets hebben dan halen we het gelijk. Meestal kan papa niet wachten en dan betaald hij het.
Van de familie krijg ik niks. Wel van mijn ouders en zusje. Als ik iets krijg dan kies ik het zelf uit bij mijn moeder. Mijn zusje en ik hebben gelukkig de zelfde smaak. Dus dat komt wel goed.
2 jaar geleden
Mijn zoontje krijgt elke dag schone kleren en als hij spuugt bv ook nieuwe trui of shirtje. Zo draagt hij niets 2 keer per week en komen bijna alle kleding wel een paar keren aan voordat hij overgaat naar andere maat. Anders zo zonde. Soms kom ik ook kleding tegen dat hij nooit heeft aangehad.
2 jaar geleden
Verschilt een beetje. Soms 1 dag, soms 2 dagen hetzelfde. Maar er is wel een simpele oplossing voor je 'probleem': niet meer naar babywinkels gaan, dan koop je ook niet zoveel kleding. Scheelt ook nog eens een hoop geld en verspilling van kleren die uiteindelijk nauwelijks worden gedragen.
2 jaar geleden
Wij hebben een onwijze wereldontdekker, waarbij de kleren niet gespaard blijven 🤪 heb van iedere maat zeker 10 setjes nodig, soms nog wat meer. Ook omdat hij nogsteeds spuugt, gelukkig wel minder dan aan t begin.
Iedere dag schone kleren en soms gedurende dag nog een keer dus! Ik doe overigens setjes die ik minder/niet leuk vind gewoon in tas als reserve kleren voor ongelukjes onderweg 😊
2 jaar geleden
Maximum 3 dagen dezelfde kleding. Als ie gegeten en gekliederd heeft of gespuugd of een pamperongelukje natuurlijk nieuwe kleertjes. En dat komt meestal wel eens in de 3 dagen voor, dus zelden echt 3 volledige dagen 😉 dat is ook waarom ik het zonde vind de kleren al na een dag ofzo in de was te doen. Heel vaak gaat ie dan net daarna kliederen waardoor ik veel beter het eerste setje had aangehouden tot dan 😅 ben er dus mee gestopt vaker te wisselen.