11 Reacties

5 jaar geleden

Mijn moeder en haar schoonzus (mijn tante) hadden precies hetzelfde toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje. Zij was uitgerekend op 12 maart en mijn tante op 18 maart, uiteindelijk zijn ze precies andersom bevallen! Mijn zusje op 18 maart en mijn neefje op 12 maart. Ze vonden het overigens alleen maar leuk dat ze tegelijk zwanger waren en dat mijn zusje en mijn neefje daardoor heel weinig schelen. Ik zou gewoon wachten tot je je zelf er fijn bij voelt en dan zijn ze vast blij voor je!

5 jaar geleden

Jullie hadden toch een plan? Die zou ik gewoon aanhouden. Wel heel leuk om samen zwanger te zijn.

5 jaar geleden

Ik begrijp je domper wel, maar zoals Plantaardigmeisje al aangeeft is het fijn dat jullie samen een zwangerschap doorlopen. Hoe bijzonder is dat! Het later vertellen dan dat je schoonzus heeft gedaan haalt dat niet weg en zorgt er alleen maar voor dat je bij je eigen gevoel blijft. Misschien denken jullie begin december wel 'goh we willen het nu graag vertellen.' Dus blijf bij jullie eigen gevoel, dat is in deze altijd goed lijkt mij❤

5 jaar geleden

Mijn schoonzus is een maand voor mij uitgerekend. Ze heeft het al aan ons laten weten maar ik wil liefst wachten tot de 12 weken voorbij zijn 🙈

5 jaar geleden

Ik vind het heel knap dat jullie willen wachten tot 14 weken😱 heb het mijn eigen fam vertelt met 5 en halve week. En ikzelf zou het alleen maar leuk vinden tegelijk met mijn schoonzus zwanger. Je fam zou voor jullie net zo blij zijn als voor je schoonzus.

5 jaar geleden

Super leuk! Hier exact het zelfde wij vertelde het een week geleden aan mn schoonzus en zwager en die kwamen toen ermee dat hun een week eerder zijn uitgerekend 😊

5 jaar geleden

Ik waarschijnlijk ook, we weten het nog niet zeker maar er zijn vermoedens vanwege een wat langer traject bij hen. Het is mijn tweede en voor mijn schoonzus de eerste. Ik ben heel bezorgd dat het voor haar niet leuk is omdat het nu haar moment is en dat gun ik haar ook echt!

5 jaar geleden

Vooral doen wat bij jullie goed voelt! Van de eerste waren mijn tweelingzusje en ik samen zwanger. De jongens schelen 4 weken. Het is zo super speciaal om dit samen mee te maken. En de kinderen zijn net broers. Kunnen niet met en zonder elkaar. Merk echt verschil tussen hun en de andere neefjes/nichtjes. Vooral voor nu van genieten. En vertellen wanneer jullie willen. Het blijft een speciaal moment voor jullie naasten.

5 jaar geleden

Leuk dat jullie maar een weekje schelen! Maar dat zij het al verteld hebben wil niet zeggen dat jij dat ook moet, gewoon jullie plan aanhouden en wachten tot kerst😊

5 jaar geleden

Hier ook tegelijk zwanger met schoonzusje. Zij is 2 weken eerder uitgerekend en hebben het al aan de familie verteld. Wij houden ons aan ons plan om het pas rond Sinterklaas te vertellen (dan 12weken).

5 jaar geleden

Door hun nieuw hoeft jullie plan niet te wijzigen toch? Met mijn eerste voldragen zwangerschap hebben wij het ook rond 11 of 12 weken verteld, omdat we t zo leuk vonden met kerst te vertellen :). We dachten even dat broer en schoonzus met sinterklaas iets gingen vertellen... maar bleek niet het geval te zijn. We hadden al wel gezegd dat t niet zou uitmaken, en wij t toch met kerst gaan vertellen. Wat iemand anders doet heeft geen invloed op wat jij doet tenzij jij dat zelf wilt.