16 Reacties

4 jaar geleden

Wij hadden een stukje van Sela - Gebed om zegen

4 jaar geleden

Ik vind de tekst van het lied van, van top tot teen ook erg mooi. God heeft jou gemaakt van top tot teen Iemand zoals jij, nee, zo is er niet een want je bent uniek, heel speciaal en bijzonder je bent nog zoveel mooier dan een wereldwonder En deze is er ook met God heeft mij gemaakt
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij hebben een stukje uit het lied “Wat mooi dat jij er bent” van Renee Klijnsma! Heel mooi lied. 🥰

4 jaar geleden

Ik vind 'tienduizend redenen tot dankbaarheid' leuk. Dat had m'n zus ook bij beide kinderen erop gezet.

4 jaar geleden

Door Zijn oog gezien. Door Zijn hand gevormd. Naar Zijn beeld geschapen. In Zijn hart geborgen

4 jaar geleden

Wij zijn moslim, maar Allah betekend God dus wellicht kun je ook deze tekst gebruiken en dan veranderen naar God: Door Allah geschapen Door ons verwacht Wij zijn Allah dankbaar voor het leven, het leven dat Hij in ons midden bracht.

4 jaar geleden

Jij Zo klein Zo bijzonder Jij Ons kind Zijn kind een Wonder

4 jaar geleden

Mag Zijn hand voor je mag zijn om je de weg te wijzen Rondom je om je te beschermen Onder je om je op te vangen Boven je om je te zegenen

4 jaar geleden

Luister het lied 'meer dan welkom' eens van jocelynn v d berg en dennis de bruijn. Hiervan hebben wij een stukje gebruikt bij de aankondiging van onze zwangerschap en zullen daarvan ook een stukje op het geboortekaartje zetten. Zo mooi nu voor de zwangerschap en voor na de geboorte!

4 jaar geleden

Ik heb onderstaand liedje eens opgeslagen. Het is nogal lang dus weet nog niet in welke vorm ik het zou willen gebruiken... Een mooie inspiratie is het zegenwensliedje van Elly Zuiderveld: Ik zegen je oogjes met kleuren en licht Dan blijven ze steeds op het wonder gericht Ik zegen je mondje zodat het vaak lacht En woorden zal spreken waar iemand op wacht Kind van God gekregen Ik geef jou zijn zegen Ik zegen je oortjes voor iedere taal Zodat je leert luisteren naar ieders verhaal Ik zegen je handjes – nog teder en klein Zodat ze vol liefde en kracht mogen zijn Ik zegen je voetjes om vrijuit te gaan En sterk als een mens in het leven te staan Ik zegen jouzelf in de naam van de Heer Zodat Hij je dragen zal elke dag weer 

4 jaar geleden

Ik neig heel erg naar de tekst: Nog voordat je bestond, kende Hij jouw naam. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit 🤗

4 jaar geleden

Wij hadden een algemene tekst, om de grootheid/het wonder weer te geven: loof de heer want hij is goed, eeuwig is zijn trouw

4 jaar geleden

Adem, liefde en leven zijn door Hem aan jou gegeven. (Wij doen dit!) Je bent een wonder. God maakte jou. Zo bijzonder!

4 jaar geleden

Kostbaar, waardevol, geliefd.

4 jaar geleden

Jesaja 43:4