7 Reacties
5 jaar geleden
Ik tennis ook nog, gaat nog goed (10.2 weken) Ben benieuwd hoelang het gaat! Ook Padel trouwens :)
5 jaar geleden
Ik heb mijn vorige zwangerschap tot 29 weken getennist. De laatste weken was wel meer doordat ik training had. Heb wedstrijden gespeeld tot week 20 en daarna alleen training en vrij spelen. En je voelt het zelf het beste. Ik wil volgende week weer proberen te tennissen, ben even voorzichtig met mijn bekken. Heb na de zwangerschap bekkeninstabiliteit gekregen en de kans is groot dat ik het nu tijdens mijn zwangerschap ook krijg. Doe wat goed voelt!
5 jaar geleden
Reactie op Pregnant01
Ik tennis ook nog, gaat nog goed (10.2 weken) Ben benieuwd hoelang het gaat ...
Ik ben ook 10+2 en tennis ook! En heb deze week voor het eerst padel training gehad. Ik merk wel dat ik sneller buiten adem ben en dat mijn hartslag vrij hoog is maar het gaat prima! Voorjaarscompetitie sla ik maar even over 馃槈
Ik merkte trouwens wel dat ik het een beetje spannend vind om te springen en dan een hoge bal te slaan. Dan voel ik m鈥檔 buik strekken. Kan waarschijnlijk geen kwaad maar voelt gewoon anders 馃榿
5 jaar geleden
Reactie op Eva_L
Ik ben ook 10+2 en tennis ook! En heb deze week voor het eerst padel traini ...
Oh leuk zeg! Jaa jammer van de voorjaarscompetitie, vooral omdat dit jaar ook veel niet door is gegaan.