7 Reacties

5 jaar geleden

Ik vroeg dit bij de vorige echo aan de gynaecoloog. Zei vertelde mij dat je alles kan blijven doen, maar zelf moet aanvoelen wanneer het teveel van je vraagt en dan minderen.

5 jaar geleden

Ja ik ook! Ben bij iets van 22 weken gestopt omdat ik een iets te intensieve training had gedaan (ik kan niet rustig doen) en vanalles had overbelast 馃檲 Op gegeven moment wat rustiger doen, dan komt t vast goed

5 jaar geleden

Ik tennis ook nog, gaat nog goed (10.2 weken) Ben benieuwd hoelang het gaat! Ook Padel trouwens :)

5 jaar geleden

Ik heb mijn vorige zwangerschap tot 29 weken getennist. De laatste weken was wel meer doordat ik training had. Heb wedstrijden gespeeld tot week 20 en daarna alleen training en vrij spelen. En je voelt het zelf het beste. Ik wil volgende week weer proberen te tennissen, ben even voorzichtig met mijn bekken. Heb na de zwangerschap bekkeninstabiliteit gekregen en de kans is groot dat ik het nu tijdens mijn zwangerschap ook krijg. Doe wat goed voelt!

5 jaar geleden

Ik tennis ook nog steeds! Vandaag 11+1. Drink wel veel meer water tussendoor omdat ik sneller dorst krijg. En doe het iets rustiger aan. Training is in december afgelopen. Kijk nog even of ik daarna nog doorga.

5 jaar geleden

Reactie op Pregnant01

Ik tennis ook nog, gaat nog goed (10.2 weken) Ben benieuwd hoelang het gaat ...
Ik ben ook 10+2 en tennis ook! En heb deze week voor het eerst padel training gehad. Ik merk wel dat ik sneller buiten adem ben en dat mijn hartslag vrij hoog is maar het gaat prima! Voorjaarscompetitie sla ik maar even over 馃槈 Ik merkte trouwens wel dat ik het een beetje spannend vind om te springen en dan een hoge bal te slaan. Dan voel ik m鈥檔 buik strekken. Kan waarschijnlijk geen kwaad maar voelt gewoon anders 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Eva_L

Ik ben ook 10+2 en tennis ook! En heb deze week voor het eerst padel traini ...
Oh leuk zeg! Jaa jammer van de voorjaarscompetitie, vooral omdat dit jaar ook veel niet door is gegaan.