8 Reacties

4 jaar geleden

mijn moeder in beide borsten en heeft een jaar borstvoeding kunnen geven ons 馃槉

4 jaar geleden

Als het goed gepiercet is, dan hoort het geen probleem te zijn om borstvoeding te geven. Heb volgens mij wel ooit gelezen dat bij littekens er misschien wel sprake kan zijn van verminderde melkproductie. Maar dit zou je miss voor de zekerheid kunnen navragen. Wou ze zelf ook ooit zetten, maar was bang voor de pijn haha
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

4 jaar geleden

Ik heb er een gehad en mijn oudste 7 jaar kunnen voeden. Het kan ten koste gaan van een paar melkkanaaltjes maar gelukkig heb je er daar heel veel van. Melk komt echt in heel veel stralen uit je tepel dus meestal geeft het geen problemen.

4 jaar geleden

Reactie op 16juni

mijn moeder in beide borsten en heeft een jaar borstvoeding kunnen geven on ...
Heeft ze tijdens borstvoeding de piercing ingehouden? (Tijdens voeden uit en daarna weer in bedoel ik).

4 jaar geleden

Reactie op immie88

Heeft ze tijdens borstvoeding de piercing ingehouden? (Tijdens voeden uit e ...
nee toen ze wist dat ze zwanger was heeft ze ze er bijde uitgehaald en ook nooit meer in gedaan.

4 jaar geleden

Ik heb nog steeds 2 tepel piercings, ben inderdaad benieuwd of tijdens het voeden eruit halen werkt !

4 jaar geleden

Ik heb aan de linkerkant een tepelpiercing en heb mn zoontje 2 jaar borstvoeding gegeven. Ik merkte wel dat ik aan die kant een iets verminderde productie had. Maar gaf geen problemen verder.

4 jaar geleden

Reactie op 16juni

nee toen ze wist dat ze zwanger was heeft ze ze er bijde uitgehaald en ook ...
Ah Oke ja heb hem er nu ook uitgehaald. Maar het deed zoveel pijn piercen. Heb altijd gezegd ga het nooit meer doen als ie dicht gaat馃ぃ