3 Reacties
één maand geleden
Hoi! Hoe gaat het nu? Mijn dochtertje had het ook, het kwam denk ik door een voor haar vervelende ervaring met een zelf-doorspoelend toilet op vakantie, daar schrok ze enorm van. Daarna plaste ze ook weer in haar broek zo’n 1x per dag. Maar we zijn nu een week verder en thuis, en het gaat weer beter.
Wat wij deden: we vroegen altijd even van: was je even vergeten om naar de wc te gaan? Kan gebeuren!
En moest haar wel helpen herinneren dat ze niet verder gaat spelen als ze voelt dat ze moet plassen. Dat zeggen hielp wel!
één maand geleden
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Van helemaal zindelijk naar helemaal niet. Hij wil helemaal niks meer, alleen een luier om.
Van alles geprobeerd al, lief benaderen en zeggen dat grote jongens op de wc gaan. Even laten rusten, boekje lezen… Hij zegt gewoon nee😅
Geen tips, maar hoop hier dat andere mensen dat wel hebben.
één maand geleden
Hier ook een mega terugval gehad. Van helemaal zindelijk naar helemaal niks meer van potje of wc willen weten.
Het aanvankelijk zindelijk worden ging ook met horten en stoten, dat lukte uiteindelijk met een stickervel met een cadeautje bij een bepaald aantal stickers.
Bij de terugval hebben wr weer een stickervel opgehangen en zijn weer gaan plakken. Maar feen cadeautje in het vooruitzicht dit keer haha. Ook even weer op vaste tijden naar de wc en meer hulp van ons bij broek aan en uittrekken (vind hij soms echt vreeeeselijk om zelf te doen 😅). Dit alles bij elkaar heeft hier geholpen en nu blijven de broeken weer droog. Hopelijk heb je er iets aan, succes!