17 Reacties

5 jaar geleden
Kijk naar de verpakking, als er "infusion" op staat zit er normaal geen thee in.
Ook kamillethee bevat normaal gezien geen witte, groene of zwarte thee.
Zo doe ik het :)

5 jaar geleden
Ik ga hier ook nog even een klein warenonderzoekje naar doen. Ben zelf een enorme theeleut, maar veel kruidenthee bevat ook zoethout, anijs en kaneel. Kun je wel drinken, maar niet teveel, zeker als je bloeddruk hoog is. Verse muntthee kan natuurlijk altijd, kamille is ook prima. Of verse gember met een schijfje citroen. Als je zelf kruidenthee maakt, dan weet je in ieder geval precies wat er in je thee zit.

5 jaar geleden
Reactie op Eva_L
Klopt, er zit geen caffeine in maar als je bij de ingrediënten kijkt, staat ...

Ja klopt maar je heb veel smaken van de cafeïne vrije thee. Ook zonder kaneel ect

5 jaar geleden
Je kan ook de zwangerhap app downloaden! Super handig en kun je snel per ingrediënt bekijken of je het mag of dat je niet teveel van mag hebben.

5 jaar geleden
Ik heb veel clipper thee. Start in de ochtend met groene thee, dan daarna de hele dag kruidenthee, de clipper zonder kaneel, venkel en zoethout maar bv. rooibos, kamille, gember, vlierbloesem, citroenmelisse etc. Ieder kopje weer een ander zakje zodat het nooit teveel kan worden van iets, soms met 1 waar wel iets van zoethout of kaneel in zit. Drink denk ik zo 2-2,5 liter per dag in zo'n grote mok.
Koffie had ik eerst cafeïne vrij maar rond week 6 had ik er ineens geen trek meer in. Dus hopelijk ben ik straks afgekickt ;-).