17 Reacties

5 jaar geleden

Bij pickwick staat het op de voorkant van de pakjes als er geen cafeïne in zit. Verder heb je ook zonnatura 100% natuurlijke kruiden thee's, daar zit het ook niet in. Zonnatura schijnt zelfs een cafeïne vrije zwarte thee te hebben, maar die heb ik nog niet geprobeerd.

5 jaar geleden

Kijk naar de verpakking, als er "infusion" op staat zit er normaal geen thee in. Ook kamillethee bevat normaal gezien geen witte, groene of zwarte thee. Zo doe ik het :)

5 jaar geleden

Ik ga hier ook nog even een klein warenonderzoekje naar doen. Ben zelf een enorme theeleut, maar veel kruidenthee bevat ook zoethout, anijs en kaneel. Kun je wel drinken, maar niet teveel, zeker als je bloeddruk hoog is. Verse muntthee kan natuurlijk altijd, kamille is ook prima. Of verse gember met een schijfje citroen. Als je zelf kruidenthee maakt, dan weet je in ieder geval precies wat er in je thee zit.

5 jaar geleden

Pickwick cafeïne vrije thee staat op de verpakking

5 jaar geleden

Rooibosthee kan zowieso. Daar zit het niet in, staat ook voorop de verpakking.

5 jaar geleden

Pickwick cafeïne vrije thee staat op de verpakking
Klopt, er zit geen caffeine in maar als je bij de ingrediënten kijkt, staat er dat er kaneel in zit. En daar mag je niet te veel van binnen krijgen😉

5 jaar geleden

Reactie op Asharrowz

Bij pickwick staat het op de voorkant van de pakjes als er geen cafeïne in ...
Die theinevrije zwarte thee van Zonnatura is goed te drinken

5 jaar geleden

Bedankt dames!!! Heel waardevol. (Bij de lidl thee zie ik het niet staan, maar daar is wel rooibos met.... en dat is denk ik wel ok)

5 jaar geleden

Reactie op Eva_L

Klopt, er zit geen caffeine in maar als je bij de ingrediënten kijkt, staat ...
Ja klopt maar je heb veel smaken van de cafeïne vrije thee. Ook zonder kaneel ect

5 jaar geleden

Je kan ook de zwangerhap app downloaden! Super handig en kun je snel per ingrediënt bekijken of je het mag of dat je niet teveel van mag hebben.

5 jaar geleden

Je kan ook de zwangerhap app downloaden! Super handig en kun je snel per in ...
Dat is idd een fijne app! Stond dit alleen niet heel uitgebreid in. Alleen dat je maar 3 koppen mag 😄

5 jaar geleden

Ik drink 1 kopje koffie met cafeine en als ik verder zin in koffie heb decafe.En ik vind het heerlijk om verse munt thee te drinken🤗

5 jaar geleden

Op de pakjes van pickwick staat het erop

5 jaar geleden

Ik heb veel clipper thee. Start in de ochtend met groene thee, dan daarna de hele dag kruidenthee, de clipper zonder kaneel, venkel en zoethout maar bv. rooibos, kamille, gember, vlierbloesem, citroenmelisse etc. Ieder kopje weer een ander zakje zodat het nooit teveel kan worden van iets, soms met 1 waar wel iets van zoethout of kaneel in zit. Drink denk ik zo 2-2,5 liter per dag in zo'n grote mok. Koffie had ik eerst cafeïne vrij maar rond week 6 had ik er ineens geen trek meer in. Dus hopelijk ben ik straks afgekickt ;-).

5 jaar geleden

Ik heb veel clipper thee. Start in de ochtend met groene thee, dan daarna d ...
Klinkt als een plan!

5 jaar geleden

Ik ben een echte thee drinker en Kamille thee zei onze verloskundige kan ik prima blijven drinken

5 jaar geleden

Rooibos thee is caffeine vrij