7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een zoontje, en voor zijn tweede verjaardag wil ik als thema 2 fast doen. Maar als ik een dochter had zou ik 2 sweet doen.

één jaar geleden

Unicorn, flamingo (hadden wij 1e verjaardag) prinsessen, Nijntje

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik heb een zoontje, en voor zijn tweede verjaardag wil ik als thema 2 fast ...
Wat lief!

één jaar geleden

Ik had met haar eerste verjaardag Nijntje. Waren op bol wel dingen van te vinden maar vond ze erg duur voor 5 ballonnen, kroontje en een slinger iets van €25… Ze is momenteel helemaal hysterisch van Peppa Big dus nu wordt dat denk ik het thema.

één jaar geleden

Wij doen “two let the dogs out”. Ik heb allemaal honden slinger, bordjes, servetten, tafelkleden etc. bij alixpress besteld. Ga een taart bestellen in hondjes thema. En heb de uitnodiging in honden thema gemaakt. Zat nog te twijfelen om “two groovy” te doen, omdat ik die stijl ook zo cute vindt. Allemaal bloemetjes etc. Maar inmiddels al honden dingen in bestelling.. 😜

één jaar geleden

Reactie op Rebelion

Wij doen “two let the dogs out”. Ik heb allemaal honden slinger, bordjes, s ...
Tipje om een uitnodiging te maken, versturen wij via wapp. Ik heb het vorige jaar ook zo gedaan, scheelt kosten! 😜 Ik maak via greetz of kaartje2go, van een geboorte kaartje iets. Die hebben vaak een leuk plaatje namelijk. De teksten veranderen in je eigen gekozen tekst, en dan een screenshot maken… 🙈👍🏼