12 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou er eentje nemen die snel is 🙈 <10 sec. M'n zus had er eentje die oplichtte en een ander geluidje maakte bij een te hoge of te lage temperatuur. Zou ook nog handig kunnen zijn met slaapdronken taferelen. Ik dacht dat eentje met de laatste 3 temp. Geheugen fijn zou zijn maar dat gebruik ik eigenlijk nooit.

5 jaar geleden

Ik héb ook voor mezelf een oor/voorhoofd thermometer en voor de baby een normale

5 jaar geleden

Bij mijn dochter wilde de kraamzorg echt graag dat ook voor mij een rectale in huis was.... Vond het vreselijk van tevoren maar in de kraamweek zelf boeide het mij echt totaal niet. Om een of andere reden 0 schaamte vlak na de geboorte :)

5 jaar geleden

Vraag dit even na aan je kraam zorg... Ik dacht dat de kraam zorg niet mag werken met een oor of voorhoofd termometer, omdat deze minder nauwkeurig zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Nienke1987

Vraag dit even na aan je kraam zorg... Ik dacht dat de kraam zorg niet mag ...
Mijn kraamverzorgster wilde idd in de kraamweek een rectale thermometer. Daarna nooit meer gebruikt en gebruik nu een oorthermometer van Braun

5 jaar geleden

Reactie op Suz2

Mijn kraamverzorgster wilde idd in de kraamweek een rectale thermometer. Da ...
Waar heb je die oorthermometer van Braun gekocht?

5 jaar geleden

Rectaal moet inderdaad in de kraamweek. Bij zowel jezelf als de kleine. Mijn ervaring met 'gewoon' de goedkope drogisterij huismerk thermometers is prima. Eentje voor jezelf en eentje voor je baby.

5 jaar geleden

Gewoon rectaal, werkt echt het beste. Alle andere thermometers zijn toch minder nauwkeurig (wat ze ook beloven). En gêne na de bevalling is meestal nihil 🙈 Voor de baby zou je er eentje kunnen kopen met een flexibele punt, dan beweegt het een beetje mee als ze bewegen tijdens het temperaturen.

5 jaar geleden

Ik zweer al jaren bij een rectale! Is echt veel preciezer!

5 jaar geleden

Kruidvat heeft er 1 die supersnel klaar is, met flexibele punt