5 Reacties

5 jaar geleden

Als je dat echt wilt zou ik het gewoon doen. 馃憤馃槉 Als alle hens aan dek is kom je echt wel beneden. Mocht het niet goed gaan zou je gewoon wat sneller naar beneden kunnen gaan en niet zo lang wachten dat je een brancard nodig hebt. Bij mijn vk mag je zelfs nog thuis bevallen als je op de 4e woont zonder lift 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Als je dat echt wilt zou ik het gewoon doen. 馃憤馃槉 Als alle hens aan dek is ...
Oh het zijn dus geen hele strakke richtlijnen blijkbaar馃槍 Ik denk ook dat de kans heel erg klein is dat de lift met brancard echt nodig is. Bedankt voor je berichtje!!

5 jaar geleden

Onze trap is wat steil en heeft een rare bocht waarmee ik ook niet op brancard kan... eventueel bij nood zou ik uit het raam getild worden door de brandweer 馃槄 Maar vk zei ook dat ze dat altijd wel proberen te voorkomen bijvoorbeeld door dan alvast naar beneden (of in jouw geval misschien ziekenhuis) te gaan als zij denkt dat er een mogelijk risico is. Zij kan heel goed helpen voorkomen dat je in die situatie terecht komt lijkt mij; dus bespreek het ook nog even met je verloskundige als je twijfelt! Uiteindelijk is hij/zij toch degene die verantwoordelijk is en niet de partusassistente/kraamverzorg(st)er

5 jaar geleden

Ik werk bij de ambulance :) Er zijn een aantal situaties waarbij je alsnog naar het ziekenhuis moet. Met eigen vervoer, danwel ambulance. In het geval van eigen vervoer kom je nog wel beneden. Misschien niet prettig maar moet lukken. In het geval van een ambulance kan het zijn dat je situatie ernstig is, bijvoorbeeld bij een fluxus. In dat geval zou ik je niet laten lopen en ga je met de brandweer op een brancard het raam uit. Dan staan er zo 5 brandweermannen/vrouwen in je slaapkamer. We hebben ook nog de optie je in een rijdend stoeltje te zetten die we dan de lift in rijden. Maar zoals gezegd, je situatie moet dan niet te ernstig zijn. Kortom, het is niet heel handig maar we komen er altijd wel uit.

5 jaar geleden

Ik werk bij de ambulance :) Er zijn een aantal situaties waarbij je alsnog ...
Oh wat fijn dat je dit even opheldert! Bedankt 馃檹馃徎