13 Reacties

één jaar geleden

Ik lees even mee. Hier hetzelfde namelijk 😅

één jaar geleden

Hoi, ik heb hiermee (nog) geen ervaring maar je zou dit kunnen vragen aan de cb?

één jaar geleden

Hier nog geen dekbed (want daar kruipt ie onder of juist onderuit waardoor koud). Wel al een poosje een kussen. We hebben een joepie airflow. Zelf eerst getest, je kan echt je hele gezicht erin duwen en gewoon doorademen! Slaapt ie heel goed op! We hebben een peutervloerbed waar ie in slaapt 😉

één jaar geleden

Mijn zoon ligt heel graag op mijn kussen als hij een keer 's ochtends even bij mij in bed ligt. Dus hij heeft een paar dagen een kussentje in zn eigen bedje gehad, maar hij ging er steeds 'achter' liggen, dus voor nu toch maar weer weggehaald 🤭

één jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Hier nog geen dekbed (want daar kruipt ie onder of juist onderuit waardoor ...
Hier ook een drukke slaapster. Wij doen haar nu in een dunne pyjama, zomerslaapzak en een katoenen dekentje. Als een soort tussenstap naar een dekbed. Eerst maar eens oefenen met onder een deken blijven liggen. Kussen nog niet zo over nagedacht. Ook geen tekenen dat ze dat nodig heeft. Ik denk dat je kind volgen hiermee het allerbeste is.

één jaar geleden

Reactie op SuusZ88

Hier ook een drukke slaapster. Wij doen haar nu in een dunne pyjama, zomers ...
Wij zijn van plan om vd zomer met een heel dunne slaapzak en een grote hydrofiel ofzo te oefenen, daar kan je ook makkelijk doorheen ademen

één jaar geleden

Wij gaan binnenkort ook kijken of onze zoon kan slapen onder een dekentje. Maar we willen eerst oefenen met alleen een dekbedovertrek, dit lijkt ons beter te gaan als het echt warm is (zodat ie het niet zo koud krijgt als hij er niet onder ligt). Een kussen hebben de kleine kinderen niet nodig, is ook niet goed voor de nek.

één jaar geleden

Onze knul pikte steeds onze kussen in als hij bij sochtends in het grote bed mocht. Daarna viel ons op (camera) dat hij in de avond altijd in slaap viel met zijn hoofd op zo'n knuffel. Sinds kort een kussen em dat gaat heel goed! Wel nog gewoon een slaapzak

één jaar geleden

Mijn zoontje gebruikt al een tijdje dekbed en een kussen. We zijn eerst begonnen met een dekbed. Hij draagt nog wel een slaapzak zonder mouwen omdat hij nog wel eens rond draait in zijn bed en op het dekbed in slaap valt. Maar verder blijft hij 9 van de 10 keer er onder liggen. Daarna viel het ons op dat hij zijn hoofd graag op zijn speenknuffel legde, soms als we hem bij ons in bed namen ging hij ook meteen op onze kussen liggen. Ik heb na wat zoeken op internet een kussen besteld van Joepi, eerste nachten lag ik er wakker van omdat ik het eng vond maar hij blijft er goed op liggen gelukkig. https://www.bol.com/nl/nl/p/polydaun-hoofdkussen-joepi-airflow-kinderkussen-3d-ventilatiemesh-isocraft-vulling-65x55-cm/9200000039706926/?s2a=

één jaar geleden

Onze dochter gebruikt denk ik al een half jaar haar grote Ikea hond als kussen...😊 En gaat altijd goed

één jaar geleden

Mijn dochter sliep al een tijdje heel slecht en legde haar hoofd ook vaak op een knuffel.. nu heb ik de kinderkussen van Ikea in haar bed gelegd, ze slaapt al 4 nachten zonder problemen 👌😁

één jaar geleden

Hier nog geen dekbed of kussentje. Ze is een echt draaikont in bed en gaat nog alle kanten op. En slaapt goed. Maar bij mijn zoontje zijn we destijds voor een Silvana mijn eerste kussen gegaan. Kopen er straks nog zo'n eentje bij

één jaar geleden

Speciale peuter kussens Ikea