5 Reacties

2 jaar geleden

Als je van romantische boeken houdt, is de serie van de zeven zussen misschien iets? Ik heb alleen deel 1 gelezen, maar die serie is wel behoorlijk populair volgens mij!

2 jaar geleden

Ik vind de boeken van Jackie van Laren heerlijk om te lezen. Luchtig maar toch ook diepgang. En ze schrijft vaak in series, dat vind ik ook fijn.

2 jaar geleden

Crossfire trilogie is te vergelijke met fifthy shades. Ook zijn de chickflicks van Jill Mansell heel leuk. De Twilight Saga vond ik ook heel leuk (je moet er wel van houden uiteraard) Wil je spannender dat zou ik Karin Slaughter aanraden of de reeks van Dan Brown

2 jaar geleden

Zoek je iets luchtigs, dan is shopaholic prima. Crossfire lijkt inderdaad op fifty shades...

2 jaar geleden

Oh wat lekker dat je lezen hebt ontdekt! Ik ben fan van Corina Bomann. De eerste die ik las was Het Vlindereiland, maar ook de vervolgverhalen van Agneta's erfenis, Mathilda's geheim en Solveigs belofte vond ik ook erg leuk. Wie weet een leuke tip, want als je eentje van Corina Bomann leuk vindt, dan vind je ze denk ik allemaal leuk! En dan heb je meteen een hele lijst om uit te kiezen ;) https://www.bol.com/nl/nl/c/boeken-corina-bomann/3281378+8299/