17 Reacties

4 jaar geleden

Oeh die met de knoflook en olijfolie ga ik proberen! Krijgt die daar geen stinkvoeten van? 🙈 - Tegen reflux een klein lepeltje warm water na het voeden. - borstmelk tegen baby puistjes

4 jaar geleden

Reactie op Cecii

Oeh die met de knoflook en olijfolie ga ik proberen! Krijgt die daar geen s ...
Top! borstmelk ga ik proberen. Jawel maar beter stink voeten dan een hoestende baby😁 na het wassen gaat de stank wel wel😉 Succes

4 jaar geleden

Ik hou van tips dus ik volg! Zelf een baby met veel krampjes dus daarvoor tips: - vaseline bij anus smeren voor minder pijn. - Sab Simplex - baby massage

4 jaar geleden

Nu al in een dagboekje schrijven. Heb spijt dat ik dat niet zo uitgebreid heb gedaan bij m’n oudste 2 😊

4 jaar geleden

Oefenhapjes invriezen in ijsblokjesvorm

4 jaar geleden

Reactie op Bamc

Met deksel erop te koop bij zeeman voor 1,30€

4 jaar geleden

Reactie op 88lau

Ja die heb ik ook! Mega handig!!

4 jaar geleden

Reactie op 88lau

Echt goed dit!! 👍🏻 In Nederland of België? Ik had deze tip nog al gezien maar vind deze vormpjes momenteel niet in enkele winkels van Zeeman België.. verkoopsters zeiden, mss als de feestdagen beginnen..

4 jaar geleden

Reactie op Evi_1984

Echt goed dit!! 👍🏻 In Nederland of België? Ik had deze tip nog al gezien ...
Nederland..

4 jaar geleden

Wat een leuke post! Mijn tip: - kokosolie op de billetjes tegen luieruitslag, schimmeltjes en de poep plakt niet aan de billen!

4 jaar geleden

Plakpoep wat niet van de billetjes af te poetsen is: flinke dot vaseline (of iets ander vettigs) er op en je veegt het er zo af. Doe nadien wel een lik sudocreme er op omdat bij mijn zoontje plakpoep zorgt voor rode billetjes.

4 jaar geleden

Ik zag deze tips voorbij komen; - Wanneer je mama melk knoeit over de aanrecht, opvegen met een washandje en dan in een zakje in de vriezer leggen zodat je het de volgende keer kan gebruiken voor een melkbadje - kolf schild gebruiken als trechter bij het overgieten naar bewaarzakjes/flesjes - het dragen van de maxi cosi op de juiste manier; https://www.oudersvannu.nl/nieuws/maxi-cosi-dragen-juiste-manier/

4 jaar geleden

Reactie op Bamc

Mooie bakjes! Maar vooral mooie gladde prakjes, hoe krijg je dat zo glad? Ik heb laatst wortel op deze manier ingevroren, maar kreeg het niet zo glad, mini stukjes zaten erin. Thanks alvast voor je advies!

4 jaar geleden

Reactie op Siem87

Mooie bakjes! Maar vooral mooie gladde prakjes, hoe krijg je dat zo glad? I ...
De voorste hapjes zijn hapjes pompoen. Dat is net wat smeuïger dan de worteltjes. Ik heb de babyvoeding maker van Philips avent, eerst stomen dan blenden. Echt een aanrader

4 jaar geleden

Bed opmaken met 2 setjes beddengoed over elkaar heen. Nooit gedacht dat het nodig zou zijn, maar in het geval van spuitluiers in de nacht is het toch heel handig als je het bovenste setje er af kan halen en dan niet midden in de nacht een bed opnieuw op moet maken 😉

4 jaar geleden

Als je kind echt niet overdag wil slapen: ga naar babyzwemmen. Worden ze lekker rozig van. Na het afdrogen gelijk een pyjama aan en naar huis, nog even een melkje drinken, trusten! Bijkomend voordeel: samen zwemmen is super goed voor de motoriek en om vertrouwd te raken met het water.

4 jaar geleden

- Kaliptus balsem voor een verkouden baby op de borst - Daktozin creme bij luieruitslag of andere wondjes -