10 Reacties

één jaar geleden

Bobbi gaat slapen is hier een hit😉

één jaar geleden

Mijn zoontje vindt flapjesboek - Naar Bed Met Nijntje heel leuk!

één jaar geleden

'Beertje het is bedtijd' is super leuk en interactief. Beetje hetzelfde als 'even achter mijn oortjes kriebelen'.

één jaar geleden

Welterusten Bobbi bevalt hier goed

één jaar geleden

En nu is het muisstil Waarin je allemaal geluiden moet nadoen (uil, hond, gesnurk, krakende deur). Vooral leuk als je kindje de geluiden kent en mee gaat doen 🥰

één jaar geleden

'Stt! De tijger slaapt' is een leuk boekje. Dan moet je de tijger over de neus aaien, het boekje wiegen, liedje zingen enzo.

één jaar geleden

Wij vinden: Hey baby, kijk! Erg leuk. Het is een zwart wit boekje maar het gaat over verschillende soorten knuffels, uitgebeeld door verschillende dieren, die je dan ook samen met je kindje kan doen. Dus “neusje neusje”, wiegen en een kusje bijvoorbeeld.

één jaar geleden

'Ga je mee, Kleine Beer?' is hier tegenwoordig favoriet. En 'Raad eens hoeveel ik van je hou' ook. Je kunt ook eens in de bibliotheek kijken. Kinderen kunnen gratis lid worden, dus dan kun je vanalles uitproberen.

één jaar geleden

Ik heb een boek van Dikkie Dik, 365 verhaaltjes. Die vindt mijn zoontjr erg leuk!

één jaar geleden

Hier ook fan van dikkie dik! En nijntje op de boerderij, een boekje waar je vachtjes kunt voelen van de dieren. Mijn zoontje zegt dan: boekje lezen, voelen hok. Dan weet ik precies dat hij deze bedoelt haha (hok van het varkenshok)☺️