4 Reacties

2 jaar geleden

Wij eind april, ik lees mee ☺️

2 jaar geleden

Wij gaan in mei ook voor het eerste vliegen met ons zoontje van dan 11 maanden. Ik koop daar wel een parasol voor op het strand of zo’n tentje. Verder voor in het vliegtuig geen idee. Ik laat het op me af komen… Zorg voor een speelgoedje, wat te eten/drinken en een filmpje. Veel plezier alvast!

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/botc-pop-up-tent-2-3-persoons-anti-uv-50-blauw/9300000060665622/?Referrer=ADVNLGOO002036-G-114145253189-S-1538765788522-9300000060665622&gbraid=0AAAAAD5OnmPgRXdSMJBwf_bheckYdLTcD&gclid=EAIaIQobChMI7vjqk7na9gIVyIjVCh079QylEAQYASABEgKPrvD_BwE dit is ook nog een tip! Heel handig om in de schaduw te spelen op het strand

2 jaar geleden

Ik vlieg regelmatig met mijn zoontje van 9 maanden. Wat handig is, is een draagzak voor op het vliegveld, snackjes, kleine speeltjes, een kleine thermoskan voor de fles (1 stewardess wilde niet opwarmen bij het opstijgen, andere keer kon het weer wel. 1x was er voeding uit de fles opeens) dus liever zelf de controle haha. Alles goed voorbereiden qua eten en reserve kleding en verschonen net voor het instappen. In het vliegtuig niet relaxt maar als het moet dan moet het. En vooral relaxt en rustig blijven, slaapt vaak maar half uur in het vliegtuig op schoot en dat is prima. En als hij beetje jammert is dat maar zo. Maar is alle vluchten goed gegaan. Strand weet ik zo niet, nog niet geweest.