8 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan begin juni 8 daagjes all inclusive naar Egypte (eind juni wordt onze zoon 1 jaar) verder geen tips, lekker over je heen laten komen. Het is denk ook wat je fijn vind. Veel nemen appartement zodat zr ook zelf kunnen koken enzo. Ik wil op vakantie niet koken, dus wij kiezen voor all inclusive. Onze zoon is ook we vrij makkelijk en vind alles wel best
2 jaar geleden
Wij gaan eind mei 17 dagen naar Curaçao. Een week nadat we terugkomen wordt ons zoontje 1 jaar. Hebben een 3-kamer appartement op een kindvriendelijk resort vlakbij het strand. We zijn er al eerder geweest dus kennen de accomodatie en de omgeving, vind ik voor een eerste vakantie met kind wel fijn. Ben vooral benieuwd naar de vlucht en de jetlag bij m'n zoontje, maar we gaan het lekker over ons heen laten komen.
Er is toevallig laatst ook een topic over geopend, misschien vind je daar extra tips: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juni-2021/vakantie-aGJQlE
2 jaar geleden
Wij hebben net geboekt naar gran canaria eind van de maand. Ook een appartementje op een resort. Lijkt me fijner met baby. Vind het wel beetje spannend, vliegen met kleine.
Ik hoop op lekker weer en we zien wel hoe het gaat🙃..
2 jaar geleden
In juni gaan wij met de familie een midweekje naar Terschelling. Gewoon lekker in NL. Onze kleine is dan ook net 1 jaar. Ik hoef dan echt nog niet met een vliegtuig naar het buitenland. Dat komt straks wel zodra ie weer wat ouder is
2 jaar geleden
Wij gaan eind april na Griekenland, met een baby van 10 maanden en een peuter van 2 jaar en 8 maanden. Heel veel zin in maar ook stress of ik 1 of 2 buggy 's moet meenemen, omdat we om 6 uur al vliegen🙈
2 jaar geleden
Reactie op SuuzAnn
Wij gaan eind mei 17 dagen naar Curaçao. Een week nadat we terugkomen wordt ...
Mag ik je hier na die tijd e.e.a. over vragen? Wij gaan er half juni heen, dochter dan net 1, op huwelijksreis!