11 Reacties

4 jaar geleden

Je kan ze koelen met een washandje of als je borstvoeding geeft een beetje erop smeren werkt ook goed doe het hier bij iedereen in het gezin🙈😅

4 jaar geleden

Ah zo zielig he! Sudo creme schijnt ook te helpen 🤞🍀

4 jaar geleden

Ik wist niet eens dat het bij baby's al kon jeuken, ons zoontje heeft ee ook wat op z'n hoofd alleen geen last ervan gelukkig, idd sudo cream verlicht het wat.

4 jaar geleden

Azeron? Als ze dat mogen

4 jaar geleden

Hiermee kan je de ‘gif’ eruit laten zuigen, dan jeukt het ook niet meer. Je ziet dan spul uit de muggenbult komen. https://www.kruidvat.nl/after-bite-extractor-uitzuigpomp/p/5089344

4 jaar geleden

Reactie op L202021

Azeron? Als ze dat mogen
Pas vanaf 2 jaar volgens de fabrikant :( had ik laatst ook al opgezocht

4 jaar geleden

Wel ik kom net van bij de ka met men oudste van 5j met extreme muggenbulten van 7cm diameter. Na iedere mogelijke crème om deze tegen te gaan hebben we nu fenigel dit mag gebruikt bij kinderen vanaf 4w. Het is speciaal voor muggenbulten die groot worden door allergie. Is familie van de antihistamine druppels fenistil. Super spul deze

4 jaar geleden

Calmiderm zal is tegen de jeuk en kan voor baby's , zwangere en borstvoedende vrouwen. Ik doe het zelf ook op mijn muggenbeten en bij mij gaat dd jeuk direct weg. Maar de muggenbeet word er wel niet persee kleiner van

4 jaar geleden

Prrrikweg van vsm

4 jaar geleden

Deryan klamboe/muggententje voor over het ledikantje hielp hier heel goed... voorkomen is beter dan genezen...