13 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon is gek van Woezel en Pip.

één jaar geleden

Hier zijn de boekjes van Bobbi een grote hit.

één jaar geleden

Bij de bibliotheek heb je eenstukje speciaal voor peuters. Hier zoek ik vaak naar boekjes die hem op dat moment aanspreken. Je kan dan eerst in de bieb even lezen om te kijken of het wat is. Hier is dikke dik, klein konijn, kikker en vriendjes en Bobbi erg populair. Maar ik zoek ook naar onderwerpen die op dit moment hem aanspreken. Over het potje, naar peuterspeelzaal, speeltuin ed. Soms is het toch niets maar dan wissel je hem gewoon weer. Mijn kinderen vinden de bieb echt een uitje en als ik minder tijd heb verleng ik digitaal, werkt erg fijn

één jaar geleden

Pieter konijn, bumba, brandweerman Sam, jokie en Jet enz. Vind alles leuk, ligt er net aan waar hij zelf zin in heeft 😅

één jaar geleden

Ons zoontje vindt boekjes van Kathleen Amant + van Liesbet Slegers nu heel leuk. Bobbi en Nijntje zijn nog oké, maar ik merk dat we hier ook een beetje in een overgangsfase zitten qua voorlezen. Boekjes die eerder leuk waren, houden z'n interesse nu minder vast. Ik probeer vooral heel veel af te wisselen, we gaan wekelijks naar de bieb om nieuwe boekjes te halen.

één jaar geleden

Mijn zoontje vind Boris boer heel leuk

één jaar geleden

Wij ontvangen elke maand 4 boeken van boekskes.nl We hebben nu een peuterpakket (2-3 jaar). Wellicht een idee

één jaar geleden

Hier is Bobbi een dikke hit

één jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Mijn zoontje vind Boris boer heel leuk
Die van ons ook! Alle boekjes van Boris Boer zijn een mega hit. Ook Dikkie dik, Kikker, Klein konijn en een aantal anderen zoals Coco kan het zijn een hit. Maar vooral Boris Boer, helemaal fantastisch! Ook om voor te lezen leuk trouwens.. want ik zie elke keer wat nieuws in de illustraties.

één jaar geleden

Dit is echt een favoriet!; Één voor jouw twee voor mij

één jaar geleden

Wij hebben een boek “slaap lekker” van Nick Benson gekregen, en die vind ik erg leuk. Verder is de rest die we hebben Engels (2talige opvoeding).

één jaar geleden

Naast Bobbi is mijn tip: ‘Nog even achter mijn oortjes kriebelen’ met Klein Konijn. Dit is een leuk interactief boekje om het konijntje naar bed te brengen. Ons dochtertje doet m sinds 18 maanden, nu 2 jaar en 2 mnd, vindt t nog steeds leuk. Ook gevonden als tip op dit forum trouwens ☺️

één jaar geleden

Nog wat favorieten hier: - Sst de tijger slaapt - Pip en posy boeken - Coco kan het - Muziekboeken zoals De Notenkraker, Carnaval der dieren > tekst van deze boeken is veel te moeilijk, maar ik vertel zelf het verhaal erbij en de muziek is uiteraard favoriet.