13 Reacties

één jaar geleden

Wij verschonen zelf op ons bed of op de bank met onderlegger (evt xxl hydrofiele doek er nog onder)

één jaar geleden

Voor mijn zoontje van 2 jaar gebruik ik commode al een tijdje niet meer:-) Ik verschoon hem op zijn peuterbedje hij pas ook niet meer op de commode haha

één jaar geleden

Wij gebruiken nog steeds de commode. Ik vind het nog steeds heel handig en prettig voor mijn houding

één jaar geleden

Wij gebruiken de commode ook nog steeds. Beneden verschoon ik op de bank maar ik vind de commode boven nog wel heel handig voor verschonen, omkleden en afdrogen na het douchen. Ondanks dat mn zoontje wel wat groot begint te worden en onze commode vrij smal is. Maar ik vind steeds gebukt op een bank of bed niet lekker voor m’n eigen rug dus laten de commode voorlopig nog wel staan

één jaar geleden

Reactie op Mvvk

Wij gebruiken de commode ook nog steeds. Beneden verschoon ik op de bank ma ...
Hier precies hetzelfde

één jaar geleden

Ik ben in november uitgerekend en binnenkort willen wij ook de commode naar de babykamer gaan doen. Ik denk dat ik ons zoontje dan op het bed ga verschonen, met een doek of verschoonmatje eronder. Ik vind de commode wel het fijnst verschonen, maar 2 commodes vind ik ook een beetje onzinnig.

één jaar geleden

Wij gebruiken de commode voor zowel ons zoontje 2jaar3maanden als ons dochtertje 5maanden. De commode staat op haar kamer en ik verschoon mijn zoontje gewoon daar, als ze toevallig daar slaapt (meestal in de cosleeper bij ons of beneden bij ons) doe ik het beneden op tafel (heb aankleedkussen liggen) of op bed. Sowieso doe ik het overdag altijd beneden, 12 kilo de trap optillen paar keer per dag vind ik beetje te gek😂

één jaar geleden

Wij hebben onze commode zelf gemaakt en is daardoor veel breder (1.20m) dan gemiddeld. Dus hij is voorlopig nog niet te klein. Overdag verschonen doe ik meestal beneden. Heb een extra verschoon kussen in de bijkeuken liggen. De rest doe ik op de commode en ga daar voorlopig nog niet mee stoppen

één jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Ik ben in november uitgerekend en binnenkort willen wij ook de commode naar ...
Ja dat heb ik dus ook. Maar het is voor je houding idd wel echt het fijnst om te verschonen op de commode. Misschien ga ik kijken naar een leuke ladekast die ook nog even als commode kan dienen ☺️

één jaar geleden

Wij gebruiken de commode al een tijd niet meer voor de eerste. Verschonen hem ook meestal staand, en overdag gewoon beneden.

één jaar geleden

Wij gebruiken de commode ook nog, of beneden op de bank.

één jaar geleden

Ik gebruik de commode alleen nog voor afdrogen na het douchen en aankleden zodat ik niet hoef te bukken. (Ben nogal lang) Verschonen hoeft niet meer want ze is sinds begin augustus zindelijk.

één jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Ik gebruik de commode alleen nog voor afdrogen na het douchen en aankleden ...
Heerlijk! Zo ver zijn wij helaas nog niet 😅 2 weken terug poepte ze ineens 2 keer achter elkaar op het potje, maar sindsdien totaal geen interesse meer in het potje..