59 Reacties

5 jaar geleden

Oh dat is best een leuk idee! Wij mogen met 5 tegelijk op kantoor zijn dus ik heb 2 collega's alvast gezegd dat ze zichzelf moeten inplannen op mijn laatste dag haha! Maar even een reep chocola op iedereens bureau leggen is ook leuk! Tmx voor je idee 🙈

5 jaar geleden

Wat een leuk idee! Bij Greetz heb je brievenbus chocolade. Van allerlei soorten en kan je de box personaliseren.

5 jaar geleden

Ik volg ook even! Ik wil voor verlof iets kleins trakteren en dan als de kleine er straks is wil ik cupcakes laten bezorgen. We hebben een team van 40 mensen

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Ik zou op Pinterest kijken. Daar staan heel veel leuke ideetjes!

5 jaar geleden

Heb net mijn bedankjes voor collega's binnengekregen. Kunnen veel verschillende zaden, kaartjes en teksten zijn. Erg leuk!

5 jaar geleden

Ik bestel deze op me werk.. maar ook voor de kraamvisite

5 jaar geleden

Heel leuk! Ik zie op de instagram van winkeltjevananne.nl steeds hele leuke kaartjes en pennen voor collega’s voorbij komen. Met iets van de tekst erop ‘van een collega zoals jij word ik een potje blij’. Ik denk erover om Zoiets te willen geven. Eens kijken wie er na mijn verlof nog zon pen heeft😬

5 jaar geleden

Heel leuk! Ik zie op de instagram van winkeltjevananne.nl steeds hele leuke kaartjes en pennen voor collega’s voorbij komen. Met iets van de tekst erop ‘van een collega zoals jij word ik een potje blij’. Ik denk erover om Zoiets te willen geven. Eens kijken wie er na mijn verlof nog zon pen heeft😬

5 jaar geleden

Ik weet het nog steeds niet en moet nog maar 3 weken werken... Zijn er nog dames met ideeën? 😇

5 jaar geleden

Reactie op Lissie09

Ik weet het nog steeds niet en moet nog maar 3 weken werken... Zijn er nog ...
Ik volg ook even mee! Ik heb mijn collega’s al meer dan een jaar niet meer gezien en wij mogen absoluut niet naar kantoor. Uitdelen wordt dus nog een uitdaging 😅

5 jaar geleden

Ik ga waarschijnlijk zelf een berg koekjes ofzo versieren met muisjes of een cake bakken met muisjes. Koekjes blijven we langer goed, dus dan is het ook niet erg als ze het een paar dagen later vinden. Je kunt het best simpel houden toch? Gaat erom dat je even aan je collega’s hebt gedacht en wat moeite neemt om dag te zeggen.

5 jaar geleden

Cakejes gemaakt voor mijn collega’s, morgen de laatste werkdag voor verlof!😊

5 jaar geleden

Cakejes gemaakt voor mijn collega’s, morgen de laatste werkdag voor verlof! ...
Hee, wat leuk roze en blauwe, ik wilde ook zoiets doen! Ik weet nog niet wat het wordt en ben heel benieuwd of mijn collega’s zelf een weddenschap hebben lopen 😂

5 jaar geleden

Reactie op Meibaby91

Hee, wat leuk roze en blauwe, ik wilde ook zoiets doen! Ik weet nog niet wa ...
Ik weet het ook nog niet. Ik heb roze tompoucen bij de hema besteld en strooi er blauwe muisjes op.

5 jaar geleden

Vandaag compleet verrast door mijn collega’s ❤️. Allicht is dit ook iets als traktatie.. Misschien apart verpakken om het wat meer “corona-proof” te maken? Veel plezier allemaal in ieder geval!

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld en worden per 3 koekjes verpakt. Ik zet ze op kantoor op mijn laatste werkdag, want ik zie mijn collega's ook niet meer. De koekjes heb ik besteld bij een lokale amateur bakster, maar er zijn ook wel websites waarbij je dat soort koekjes kan bestellen en laten thuisbezorgen

5 jaar geleden

Links een zakje met chocolaatjes voor m'n collega's. Rechts een lolly voor de kinderen in m'n klassen. Laten maken bij de chocolaterier.

5 jaar geleden

Iemand ook een leuk idee als ‘digitaal afscheid’? Wij werken al een jaar vanuit huis, maar het lijkt me toch wel leuk iets te doen.

5 jaar geleden

Na mijn verlof keer in terug in een andere functie. Op mijn laatste werkdag voor mijn verlof zet ik voor alle collega’s een klein pakketje neer met in ieder geval een vergeet me nietje in een klein potje/doosje en lekkere chocolade, leuk verpakt in cellofaan.