69 Reacties

2 jaar geleden

Alle kindjes en juffen op de groep krijgen een banaan. Je hebt alleen een zwarte stift, servetten en bananen nodig. Doe geen kaartje of zo er aan vast maken, want ze eten hem gelijk op bij het fruit moment in de ochtend. (Heb van te voren aangegeven fruit te gaan trakteren)

2 jaar geleden

Vandaag getrakteerd

2 jaar geleden

Gietertje met 2 zandvormpjes, 1 knijpzakje en doosje rozijntjes erin. Voor de juffen een grote toffifee 😊

2 jaar geleden

🤗

2 jaar geleden

Baby koekje met een bad eendje

2 jaar geleden

Ik heb uiteindelijk een bananenbrood met blauwe bessen gebakken, gezonde variant zonder suiker en met volkorenmeel en amandelmeel. Hetzelfde beslag apart in klein taartvormpje gedaan voor de juffen. Bovenop dun streepje mascarpone met frambozen erop, zag er echt als een taartje uit. Kan al vanaf 6 maanden en ook voor volwassenen. Ik wilde eerst het beslag in cupcake vormpjes doen maar bedacht me dat zo'n cakevorm voor de leidsters makkelijk porties verdelen is (jongste is 7 maanden oudste bijna 4) en het trakteren wordt toch aan tafel gedaan. Alleen kindje met intolerantie had aparte cupcake.

2 jaar geleden

Een dinosaurus puzzel, met koekjes en een klein speeltje van een dinosaurus. Kan alleen echt niks bedenken of vinden wat leuk is voor de juffen? Iemand daar nog tips voor? Dat ‘simpel’ houden of?

2 jaar geleden

Een emmertje met 4 zandspeeltjes erin 😊

2 jaar geleden

Badeendje met krentjes

2 jaar geleden

Morgen 1 jaar 💙

2 jaar geleden

Misschien een tip voor andere vermoeide mamma’s die geen tijd hebben 🙈 voor het maken van een traktatie: Je kunt ze ook tegen een leuk bedrag bestellen op http://www.giftsbytinky.nl/ Deze zijn €0,80 per stuk en scheelt een hoop inpakwerk 😅

2 jaar geleden

Vlinder bellenblaas en een doosje rozijnen.
Ik twijfelde of we wel moesten trakteren omdat maandag de eerste dag is voor ons zoontje en hij 2 juni jarig was. Maar ik kon het niet laten om wat te knutselen. In het hoofdje doe ik een babybel en een rupsje nooitgenoeg uitdeel boekje stop ik er bij. ☺️

2 jaar geleden

Voor de kinderen een koekiemonster uitgeknipt met een ligakoek er in. Voor de leidsters een reep chocola met een zelfgemaakte wikkel.

2 jaar geleden

Reactie op Rooskim

Een dinosaurus puzzel, met koekjes en een klein speeltje van een dinosaurus ...
Ik hou het simpel voor de juffen. Gewoon een klein taartje dat ze evt kunnen delen met andere collega's. Mijn zusje werkt op een kdv en zei vrij stellig: "Het is vooral leuk als ouders je niet vergeten. Al nemen ze maar een rol koekjes mee."
Het duurde wat langer dan ‘even wat knutselen’ maar ze zijn erg leuk geworden al zeg ik het zelf. 🙊🐛

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Het duurde wat langer dan ‘even wat knutselen’ maar ze zijn erg leuk geword ...
Ja ontzettend leuk gedaan! Chapeau

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Het duurde wat langer dan ‘even wat knutselen’ maar ze zijn erg leuk geword ...
Zo leuk!

2 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Vde

Ik heb deze gemaakt ☺️
Deze dus