5 Reacties

2 jaar geleden

Zou ik ook zeker doen. Is per maatschappij verschillend maar bij KLM is dat bijvoorbeeld keurig geregeld. Gewoon inchecken tegelijk met je koffers. Bij ons mochten we de stoel (en kinderwagen) mee tot aan het vliegtuig dus wordt het ook apart van de koffers vervoerd. Geen krasje of beschadigingen (waar ik een beetje bang voor was🙈) dus daar gaan ze anders mee om dan met koffers😉 Het is veiliger plus het is, lijkt mij, voor de baby ook een stuk comfortabeler om in z’n eigen vertrouwde stoel te zitten. Veel plezier en fijne vakantie!

2 jaar geleden

Transfer was bij ons een bus en baby’s gingen bij iedereen gewoon op schoot net als in het vliegtuig. Wij hadden in die bus toen ook geen maxicosi ingekregen op zo’n buszitting want er waren o.a. ook geen riemen daarvoor aanwezig in de bus om veilig vast te zetten. Had hem dus lekker in de draagzak zitten en heeft lekker verder geslapen. Hij was toen wel pas 3,5 maand dus wat minder actief als nu op schoot. 😂😆

2 jaar geleden

Wij zijn op vakantie geweest toen ons zoontje 5 maanden was. Ik heb hem zowel in het vliegtuig als tijdens de transfer in de draagzak gehad. Tipje kijk op de vliegvelden even of je voorrang hebt ivm vliegen met een baby. Wij hadden in NL een aantal keer voorrang en op Madeira overal voorrang. Scheelde een hoop vooral toen we achteraan in de rij kwamen te staan om voor de terugweg in te checken. Wij wisten het niet maar gelukkig pikte een medewerker ons eruit.

2 jaar geleden

Ik had mijn dochter in de draagzak gedaan bij de transfer tussen vliegtuig en hotel. Vaak kun je die auto stoeltjes niet vast maken zoals het zou moeten, en dan zitten ze alsnog los in de bus. In de draagzak zitten ze in elk geval tegen je aan en vast tegen jou aan. Dat was voor mijn gevoel het meest veilige. Mijn dochter was toen 7 maanden.

2 jaar geleden

Ik heb uiteindelijk zijn autostoel meegenomen en die in de taxi in de riemen gedaan. Kon ook bij Transavia mee met mijn ruimbagage kilo's