15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit zelf niet (en ook niet gehad). Wel erg vervelend voor je zeg! Maak je gebruik van fysio voor je bekkeninstabiliteit? Misschien kan die je dan vertellen of het iets met je bekkeninstabiliteit te maken kan hebben? Ben benieuwd wat er uit komt bij de pop poli! Succes 🎀

5 jaar geleden

Reactie op buenoo

Ik heb dit zelf niet (en ook niet gehad). Wel erg vervelend voor je zeg! M ...
Dank je, vrijdag afspraak bij de bekkentherapeut. Eind december bij de pop poli. Word vervolgd.

5 jaar geleden

Ik heb gisteren een gelijkaardige vraag gesteld aan de gynaecoloog, ivm onrustige benen en kramp in men bil. Zij vertelde toen dat dit kan komen door magnesium tekort. Maar mijn waarden stonden bij de laatste bloedafname ook in orde.

5 jaar geleden

Reactie op Neleken

Ik heb gisteren een gelijkaardige vraag gesteld aan de gynaecoloog, ivm onr ...
Bijzonder hè. Hoop iniedergeval dat er een antwoord op is. Moet er niet aan denken dat ik zomaar onderuit ga, omdat mijn benen me niet willen dragen.

5 jaar geleden

Bijzonder hè. Hoop iniedergeval dat er een antwoord op is. Moet er niet aan ...
Inderdaad. Hier is voorgesteld. Dat van zodra ik stop met folavit(na 14weken dus) ik overstap naar vitamines waar ook extra magnesium inzit zoals omnibionta of zo iets. 😂

5 jaar geleden

Reactie op Neleken

Inderdaad. Hier is voorgesteld. Dat van zodra ik stop met folavit(na 14weke ...
Huisarts gaf aan dat het waarschijnlijk weinig te maken heeft met de zwangerschap. Magnesium was goed hier. Mogelijk dat het verband heeft met vitamine D. Daar scoorde ik wat lager op. Dus dat nu eerst proberen. Vermoeidheid kan ook trillen veroorzaken.

5 jaar geleden

Reactie op Neleken

Even een stomme vraag maar je waardes waren dus in orde, is het dan normaal dat je alsnog bijv magnesium tekort kunt hebben? Ik heb zelf namelijk echt extreem last van pijn in mn lichaam maar mn uitslag was ook in orde 🙄

5 jaar geleden

Reactie op Mamatoetie

Even een stomme vraag maar je waardes waren dus in orde, is het dan normaal ...
Ik zou het niet weten... Ben geen dokter en moet het helaas ook alles zelf uitzoeken, want nergens krijg ik nog een goed en duidelijk antwoord 😅

5 jaar geleden

Ik zou het niet weten... Ben geen dokter en moet het helaas ook alles zelf ...
Ja ik dus ook 🤣😭

5 jaar geleden

Geen idee of het iets kan zijn, maar hoe zit het met je vitamine B12-gehalte? Bij mij ging dat o.a. ook in m'n spieren zitten. Succes! Hoop dat je binnenkort wat meer antwoorden hebt!

5 jaar geleden

Reactie op AnkevRK

Geen idee of het iets kan zijn, maar hoe zit het met je vitamine B12-gehalt ...
Alles was goed enkel de vitamine D was aan de lage kant

5 jaar geleden

Reactie op Neleken

Magnesium wordt niet getest bij je bloedwaarden :)

5 jaar geleden

Magnesium wordt niet getest bij je bloedwaarden :)
Tenzij je er om vraagt ;)

5 jaar geleden

Voor nu deels antwoord op de vraag... Vermoedelijk heb ik een slijmbeursontsteking aan beide heupen. Fysiotherapie kneed het nu wekelijks los. Het trillen zou dan minder moeten worden. Waarschijnlijk wel weer afhankelijk van de rolstoel voor de lange afstanden, maar alle kleine beetjes zijn winst denk ik dan maar.

5 jaar geleden

Reactie op Neleken

Ik gaf ook aan dat ik pijnscheuten en krampen had in rug, bil en benen. Mijn verloskundige benoemde gelijk dat dit zwangerschapsischias was, thuis nog even gegoogled en had inderdaad alle symptomen. Wellicht heb jij t ook. Vooral kramp in je bil is herkenbaar voor me. Kan hierdoor soms bijna niet lopen...