35 Reacties
5 jaar geleden
Ik ken iemand die haar zwangerschap heeft uitgelopen met een kindje met het Edward syndroom..
Kindje heeft 12 uur geleefd nadat het geboren was..
Ik zei tegen mijn man mocht het ons overkomen dat wij zo'n kindje krijgen dan wil Ik rond de 25 weken bevallen en dan het kindje laten cremeren.(bij veel overlijdens verzekeringen geld het na 24 weken dat je wat vergoed krijgt namelijk zo kun je toch een waardig afscheid geven) kindjes met het Edward syndroom hebben weinig tot geen overlevingskans. Echt super sneu en hard is de wereld.
Ik wens je veel sterkte toe ! ♡
5 jaar geleden
Reactie op Mother31
Ik ken iemand die haar zwangerschap heeft uitgelopen met een kindje met het ...
Ik spreek hierbij uit eigen ervaring. Vorig jaar helaas een kindje verloren vanwege trisomie18. Een overlijdensrisicoverzekering is wel het laatste waar je aan denkt op dat moment. Er zijn ook heel veel andere mooie oplossingen mogelijk. Een kindje dragen tot 25 weken met deze gedachten, is vrijwel onmogelijk.
Voor de topic schrijfster: ik wens jou alle kracht, moed en liefde van jouw omgeving. Voor vragen ben je altijd welkom 😘
5 jaar geleden
Reactie op Biancaaa
Ik spreek hierbij uit eigen ervaring. Vorig jaar helaas een kindje verloren ...
Ik vertelde het uit praktische informatie. Niet iedereen heeft namelijk geld voor een crematie of begrafenis ( heb in de uitvaart gewerkt ) Denk dat iedereen hier anders in staat..en dat je elkaar moet respecteren de situatie is al moeilijk genoeg. Jij ook sterkte gewenst met wat je toen mee hebt moeten maken.
5 jaar geleden
Wat een verschrikkelijk bericht! Ik kan me nauwelijks voorstellen in welke achtbaan jullie nu zitten qua emoties.
Hier doen de meesten de nipt test voor, maar iedereen heeft de vingers gekruist dat er maar niets uit komt... Ik hoop dat jullie goede begeleiding krijgen vanuit het ziekenhuis / huisarts / verloskundige . Heel veel sterkte toegewenst. Ik heb afgelopen jaar veel te vroeg afscheid moeten nemen van mijn dochter. Ik hoop dat uiteindelijk het verdriet een beetje minder wordt en de warme liefde zal overheersen voor jullie prachtige kindje ❤️