4 Reacties

één jaar geleden

Ik ga een modderkeuken in onze tuin maken. We hebben geen hele grote tuin, dus deze leek mij ideaal. Ik had vorig jaar al een groot picknick kleed gekocht. Dat kan ik op ons beetje gras leggen wat ze dan lekker kan spelen of boeken kan lezen.

één jaar geleden

Ik lees mee, wij gaan dit jaar ook onze tuin compleet opknappen. Heb zelf dit in gedachte om te kunnen spelen

één jaar geleden

Ik vind deze echt te cute. Wil zoiets aanschaffen. Alleen vind het wel aan de prijs. Aangezien er straks ook een nieuwe kamer moet komen als ze uit der ledikant gaat.

één jaar geleden

Wij hebben gewoon de tuin laten aanleggen zoals we zelf willen, niet rekening houdend met de kleine. Er zit bijvoorbeeld hoogte verschil, de overkapping is hoger dan de rest (opstapje). Totaal niet handig met een kleine. Maar de gedachte is dat we jaren van onze tuin willen genieten, en een kind is zo “groot”. Nu staat er wel een modderkeukentje van de Aldi. Een glijbaan en kleine zandbak, zo’n schelp waar je ook een badje van kan maken. En in de overkapping zitten 2 haken, daar kunnen we een schommel aanhangen. Een groot huisje is leuk, maar ik wil niet dat ze dan bij de buren kan gluren haha. Zou het zelf ook niet fijn vinden, als buur kindjes steeds in onze tuin kijken. Dus we houden het lekker simpel. In de zomer kan “normaal” speelgoed ook gewoon lekker mee naar buiten.