9 Reacties

één jaar geleden

Ik volg! Ik ben hier ook wel benieuwd naar!

één jaar geleden

Wij hebben de bugaboo donkey 3 en zijn er echt super blij mee. Heel makkelijk om te bouwen naar een wagen voor 1 kindje. Je hebt dan een boodschappenmand ernaast. Rijdt soepel en je past overal doorheen. Het enige nadeel vind ik is dat hij niet heel compact op te vouwen is, dus de achterbak van de auto is wel gelijk vol.

één jaar geleden

Wij hebben easywalker harvey 2 omgebouwd naar een duowagen door een uitbreidingsset aan te schaffen. Het ligt klaar, maar nog niet gebruikt. Baby moet nog komen :)

één jaar geleden

Ik heb een meerijdplankje met stoeltje erop. Mijn zoontje wilt echt niet meer in de kinderwagen. Alleen een buggy accepteert hij nog haha, maar hij wilt voornamelijk lopen. Dit meerijdplankje vindt hij wel weer geweldig en gaat er ook graag op als hij even niet wilt lopen.

één jaar geleden

Reactie op mamafloor

Ik heb een meerijdplankje met stoeltje erop. Mijn zoontje wilt echt niet me ...
Mag ik vragen welk meerijdplankje dit is??

één jaar geleden

Reactie op Yaseminn

Wij hebben easywalker harvey 2 omgebouwd naar een duowagen door een uitbrei ...
Wij hebben hetzelfde gedaan! :) ook nog niet in gebruik aangezien de baby pas over een paar maanden komt

één jaar geleden

Reactie op Biancadz

Mag ik vragen welk meerijdplankje dit is??
Deze hebben wij gehaald: https://www.bol.com/nl/nl/p/abundancia-universeel-kinderwagen-buggy-meerijdplankje-nu-met-gratis-tassenhaakje-t-w-v-8-95-incl-zitje-verstelbaar-zwart/9300000054445147/

één jaar geleden

Peuter in de buggy, baby in de draagdoek/draagzak?

één jaar geleden

Wij hebben een Uppababy Vista. Ons zoontje van 22 maanden in het stoeltje of het meerijdplankje en onze dochter van 6 maanden in de maxicosi op de wagen. Zij zou in principe ook in de reiswieg kunnen maar ze ligt lekkerder (slaapt vaker/langer/beter) in de maxi cosi. Ik vind het een hele fijne wagen!