43 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben nu een week overtijd 2 testen gedaan, maar allebei negatief.. mensen hier ervaring mee? M’n vriend zou graag een 2e willen, ergens lijkt het me leuk om zwanger te zijn, maar ergens voel ik dat ik er nog echt niet aan toe ben.. vind nu al best druk met hond en kind, ben zo bang dat ik dat nie aan zou kunnen ofzo🙈
2 jaar geleden
Hier 28 weken zwanger van de 2e! Ze schelen straks maar 13 maandjes haha. Deze zwangerschap was niet gepland, maar hartstikke welkom natuurlijk haha. 2 weken voor de positieve test, had ik het erover met mijn man. Die wou heel graag een 2e kindje. Voor mij was het zo eigenlijk ook al wel goed, maar het moest toch anders wezen haha! 💖 ik kan niet wachten tot ons meisje/kleine zusje er is 👏🏽
2 jaar geleden
Reactie op FemFF
Ooo niet te doen he die rammelende eierstokken. Hier een vriendinnetje die ...
Ja, maar echt! Ik weet dat we er op dit moment nog niet klaar voor zijn, dus het is ook geen optie om eerder te beginnen, maar man wat is dat soms lastig!
2 jaar geleden
Ik heb een periode gehad dat ik vooral heel graag weer zwanger wilde zijn, vond dat zo bijzonder. Nu ik niet meer zo hormonaal ben denk ik vooral… hoe dan? Twee kinderen lijkt me zo druk. Denk dat ik dat mentaal niet aan kan. Mijn man trekt helemaal wit weg bij de gedachte aan een tweede haha. En dat terwijl wij een t allerliefste en leukste kindje hebben waar we helemaal stapel op zijn. Voor nu voelt het heel compleet en hebben we ook nog enigszins vrijheid.
2 jaar geleden
Reactie op Pan-Pan
Hier net sinds april zwanger en uitgerekend in januari. Ons dochterje is va ...
Leuk, hier ook uitgerekend van de tweede in januari. Onze dochter is van 18 juni. Was de eerste ronde raak, dus wel iets sneller dan verwacht. Pas nu denk ik ohh hoe gaan we dit straks allemaal doen.. 😐. Aan de andere kant als ik zie hoe snel onze kleine meid gaat, denk ik als de tweede ronde de 9 maanden zit kunnen ze misschien wel al samen spelen ☺️
2 jaar geleden
Leuk dat er zoveel dames weer zwanger zijn of zwanger willen worden. Zelf heb ik ook totaal geen kriebels. Misschien houden wij het überhaupt wel bij eentje. Ik heb een HG zwangerschap gehad dus daar zie ik sowieso tegenop. Daarbij vind ik het heerlijk om hem alle aandacht te kunnen geven. Ons zoontje heeft twee bonus broers (kinderen van partner) dus enigskind is hij niet
2 jaar geleden
Ons zoontje is van 8 juni en ben ondertussen al 34 weken zwanger van zijn broertje. Ze schelen straks 13 maanden. Het is een bewuste keuze om zo snel ons gezinnetje uit te breiden 🥰 Ik had een super zwangerschap en nu ook. Ik kan voorlopig alles nog. Maar het neemt niet weg dat het wat zwaarder begint te worden. Ik maak me eigenlijk enkel zorgen hoe het zal zijn met slapen. Ook op stap gaan met 2 kleine kindjes. We zijn namelijk zeer chaotisch en kunnen nu al nergens op tijd komen 😅😂
2 jaar geleden
Oooh wat een herkenning bij veel van jullie. Bij mij kriebelt het heeel erg weer, eigenlijk vooral ook omdat ons zoontje echt ontzettend leuk is en ik kan me niet voorstellen dat we het maar bij 1 zo'n leuk kindje houden. Daarnaast lijkt het me voor hem zo leuk om op te groeien met een broertje of zusje. Maar die andere kant, die weegt zwaar. Ik heb soms tussendoor nog steeds enorm last van vermoeidheid, of dat ik het balanceren zo moeilijk vind. Dat ik het juist heerlijk vind als hij smiddags even op bed ligt zodat ik even tijd voor mezelf heb. Dat is er dan straks gewoon niet meer. Vooral weer die eerste maanden zie ik echt tegenop, en het begin van de zwangerschap want was beroerd. Het gevoel dat we het nu al druk hebben, hoe zal dat dan wel niet zijn met 2! Mijn man is er ook nog even niet aan toe denk ik, dus we zullen sowieso nog een paar maandjes wachten. Maar wanneer is fan het juiste moment? En hoe snel is het dan raak? Ja geen idee.. vind het ook erg lastig.
2 jaar geleden
Hier kriebelt het ook alweer, met de nodige twijfels. Is het huis wel groot genoeg voor een tweede bijvoorbeeld. Wij wilde eind dit jaar weer gaan beginnen maar dan word ik hoogstwaarschijnlijk geopereerd dus moeten we wachten tot daarna. Wellicht is dat dan begin volgend jaar. Ach ja... kunnen we nog extra genieten van alleen ons kleine meisje van bijna 1 ❤
2 jaar geleden
Ons zoontje is van 17 juni en ik ben 26 mei uitgerekend van een dochter. Zo bijzonder! Wij wilde graag bewust twee kindjes zo vlot op elkaar en zijn erg dankbaar dat dit ons gegund is. Ons zoontje heeft nu alleen constant ooronsteking waardoor hij erg slecht slaapt en wij dus ook. Vandaag gelukkig doorverwijzing naar de kno gekregen. Ik hoop zo dat ons meisje niet lang meer op zich laat wachten. Bij ons zal er dus niet eens een jaar tussen zitten. Dat zal even heel pittig worden maar over een paar jaar is het hopelijk juist heel fijn en zullen de kindjes veel aan elkaar hebben, hopen wij.
2 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Ons zoontje is van 8 juni en ben ondertussen al 34 weken zwanger van zijn b ...
Zo leuk dat ik jou overal tegen kom op dit forum haha! Ik ben zooo benieuwd naar jullie 2e zoontje, en hoe jij/jullie het gaan ervaren joh. Ook omdat hier precies 13 maandjes tussen gaat zitten 🤍😆
2 jaar geleden
Ik heb echt een fantastische zwangerschap gehad en onze geweldige zoon is nu 11 maanden. Ik zou echt heel graag voor een tweede kindje willen gaan, maar mijn man ziet het echt totaal niet zitten. Hij heeft zelf gezegd dat hij misschien maar één kindje wil, dus moest behoorlijk slikken toen hij dat een paar weken geleden zei. Zo leuk voor alle dames hier aan wie dit geluk wel gegund is. ❤️ Ik hoop het ook nog ooit mee te maken.
2 jaar geleden
Ik ben zo ontzettend niet normaal gelukkig met ons gezinnetje van 3. Alles loopt lekker en mijn zwangerschap en bevalling waren verschrikkelijk. Ik denk er wel eens aan dat het voor mijn dochtertje wel leuk zou zijn enzo, maar voor nu lijkt het me niets dat ik mijn aandacht moet verdelen. En ook geen idee of ik het mentaal trek 😅 dan denk ik weer aan kleding, eten, extra kamer, ruimte in huis enz enz.
Welicht in de toekomst, maar nu dus nog niet 😊
2 jaar geleden
Reactie op DWB
Zo leuk dat ik jou overal tegen kom op dit forum haha! Ik ben zooo benieuwd ...
Hahhaa hoezo overal 😂 Ik neem aan in de geboorteclub van onze zoontjes 🥰 Ik ben ook enorm benieuwd hoe jullie het zullen ervaren. 13 maanden verschil klinkt zo gek. We zullen het pittig krijgen maar ik kijk enorm naar uit. Deze zwangerschap vliegt voorbij trouwens als je al een kleintje lopen hebt. Ervaar jij het ook zo ?