31 Reacties

één jaar geleden

Ik lees even mee voor inspiratie

één jaar geleden

Check this out! https://amzn.eu/d/gDcBAZy Onze zoon houd van alles te ontdekken dus ons leek dit leuk en het is ook nog leerzaam

één jaar geleden

Wij zijn net verhuist en hebben nu eindelijk een tuin! 😍 Wij gaan daarom voor een montessori modderkeukentje. Wij hebben het keukentje gekocht en vragen aan vrienden en familie toebehoren zoals een Gietertje, Pollepels, Tuingereedschap en een zandbak. Daarnaast geven we haar een vloerbed voor haar verjaardag 🌻

één jaar geleden

Wij hebben tweedehands een keukentje gekocht en een trap tractor voor un de tuin! Een schommel of glijbaan is ook leuk!

één jaar geleden

Wij geven 2 dwergkonijntjes!:) gek op dieren.. We vragen ook nog een glijbaantje, schep/hark/bezem speelgoed voor buiten en bruder tractor

één jaar geleden

- Voor buiten: schommel/voetbalgoaltjes/glijbaan/stoepkrijt - Knutselspullen - Potje om zindelijk te worden

één jaar geleden

Ons verlanglijstje: Trybike Duplo goederentrein Sensorische speelbak + toebehoren Puzzels Buitenspeelgoed zoals stoepkrijt, waterpistool, kruiwagen, stoplicht Spullen voor in zijn keuken Dokterset Spelletjes zoals memory en electro Aquaplay waterbaan

één jaar geleden

Wij geven onze auto-obsessed zoontje: - Way to play weg - Grimms bruggen - Haba spelletje Van visite vragen we Duplo, houten treinbaan uitbreiding, muziekboek (de 4 jaargetijden of carnaval der dieren) en zand/waterspeelgoed.

één jaar geleden

Zo’n schommel die je in kan haken is bij ons een hit (en voor 10tje op marktplaats gehaald). En water, zand overgieten. Ze heeft bij mn ouders zo’n tafeltje waar deel zand en deel water in kan, 2 emmertjes en schepje erbij, is ze superlang zoet mee! Zeker leuk zomerspeelgoed. Veel plezier met de verjaardag en t vindem ban leuke cadeaus!

één jaar geleden

Hier voor ( een buitenspeelkind) een klimtoestelletje met glijbaan. Heeft m nu al gekregen, kon zelf niet wachten 😅 Kleine man is er echt super blij mee ✌🏾🥰

één jaar geleden

Wij profiteren dit jaar nog even van het feit dat ze geen idee heeft wat cadeautjes zijn ;p

één jaar geleden

Milou heeft vandaag haar cadeautje gekregen. Kan ze nu met het lekkere weer er al mee spelen.

één jaar geleden

Reactie op Pinda22

Hier voor ( een buitenspeelkind) een klimtoestelletje met glijbaan. Heeft m ...
Deze hebben wij ook op het oog! Mag ik vragen welke maat dit is? Small of die slag groter?

één jaar geleden

Wij geven zelf een vloerbed en een watertafel Verder vragen we een kiddikutter mes, uitbreiding voor zijn duplo treinbaan, wat leerspelletjes, boekjes, puzzels (is hij gek op) een microstep en buitenspeelgoed.

één jaar geleden

Nu bij de Aldi!!

één jaar geleden

Reactie op Pinda22

Hier voor ( een buitenspeelkind) een klimtoestelletje met glijbaan. Heeft m ...
Leuk deze, welke is dat/waar koop je dit?

één jaar geleden

Reactie op Klara1234

Nu bij de Aldi!!
Ik kan hem op de website niet vinden. Wat kost deze bij de Aldi?

één jaar geleden

Glijbaan en de zandbak is heilig nu voor mijn dochter! Verder driewieler en een fietsje is wat zij ook graag doet. Kleinere dingen zoals tekenen of boekjes met geluid en een bal 😊

één jaar geleden

Reactie op Mamaaa2021

Deze hebben wij ook op het oog! Mag ik vragen welke maat dit is? Small of d ...
Haha jazeker, dit is de small 😊 is voor nu wel groot genoeg haha

één jaar geleden

Reactie op Pinda22

Haha jazeker, dit is de small 😊 is voor nu wel groot genoeg haha
Bedankt voor de reactie😊