31 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Pinda22

Hier voor ( een buitenspeelkind) een klimtoestelletje met glijbaan. Heeft m ...
Waar komt deze van?😍

één jaar geleden

Reactie op Mei2023

Waar komt deze van?😍
Swingking Irma small heet ie😊

één jaar geleden

Onze dochter krijgt en loopfiets in haar favoriete kleur. Op haar fietsje zit behalve een mandje ook een fietsbel en een standaard op. Ze had voor haar eerste verjaardag van grootouders en fietsje met vierwielen gekregen(ook van Bandits&Angels), maar die begint nu toch wat aan de kleine kan te raken.

één jaar geleden

Ons zoontje krijgt van mijn ouders een duplo-trein. Van schoonouders en schoonzus een bak met kinetisch zand. Van ons een hijskraan en een haakarmwagen (geloof ik) van Bruder.

één jaar geleden

Van ons krijgt hij een trampoline, en verder op verlanglijstje: watertafel, minivoetbalgoal

één jaar geleden

Reactie op Jane9188

Ons zoontje krijgt van mijn ouders een duplo-trein. Van schoonouders en sch ...
Kinetisch zand mag toch pas vanaf 3 jaar ?

één jaar geleden

Ze krijgt van mijn zus een schoonmaaktrolley, van mijn vader een winkelmand met scanner, van mijn schoonouders de vtech ijscokar. Zelf zitten we te denken aan een tipitent en een watertafel. Maar vind een ballenbak ook wel leuk of babyborn. Verder hebben we wat kleine dingetjes gevraagd.

één jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Kinetisch zand mag toch pas vanaf 3 jaar ?
Waarom "mag"?

één jaar geleden

Van ons krijgt hij voor buiten een trampoline, watertafel, loopfiets, kinderpicknicktafel en een klimstoestel met glijbaan.

één jaar geleden

Dit heeft ze zondag van ons gekregen voor haar verjaardag, mijn ouders hadden een watertafel mijn zus kinetic zand, een oom en tante speelgoed voor in bad en mijn schoonouders VTech dokterset en lego boederij dieren

één jaar geleden

Wij gaan voor een watertafel als groot cadeau en Lego & sterren projector als kleine cadeautjes😁 ! leuke inspiratie dames