Hoi!
Misschien herkent iemand dit. Ik ben nu 22 weken zwanger van onze 2de dochter. De eerste is 17 maanden. De eerste 13 weken gingen prima. En toen kreeg ik een buikgriep en kwam ik er niet meer boven op. Weken diarree. En ik ben met 15 weken 50% gaan werken omdat ik elke dag overdag 3 uur moet slapen. Ik herkende mijzelf niet meer. Ik heb met 17 weken mijn bloed laten testen (wilde eigenlijk wachten tot 20 weken) daar bleek een zeer laag ijzer uit te komen. Ook mijn vitamine B12 is erg laag. Ik ben toen per direct niet meer gaan werken. Slik nu bijna 4 weken ijzer pillen maar heb het gevoel xF ik steeds vermoeider wordt. De meid gaat 3x naar de opvang en dat zij echt mijn rust dagen. Ik moet elke dag 1 activiteit kiezen en meer kan ik niet aan.
Voel mij mentaal ook echt nu ellendig. In mijn hoofd kan ik het echt niet rijmen dat mij lichaam zo doet op 29 jarige leeftijd. Ook voel ik mij zo schuldig naar mijn dochter dt ik er niet 100% ben. Als ik nml te veel doe krijg ik harde buiken en bloed verlies.
Weet het soms echt niet. De verloskundige zegt steeds dat het gewoon zwaarder is bij een tweede. Maar ik heb altijd een bak met adhd energie dus geloof niet dat het aan mij mentaal ligt. Maar echt meer aan mijn lichaam.
Herkent iemand dit?