10 Reacties

5 jaar geleden

Wij maken 1 kamertje, ledikantje

5 jaar geleden

Vrienden van ons hadden een hele mooie tweelingwieg voor hun tweeling. Hier hebben ze echt heel lang ingelegen, want ze waren aan de kleine kant met de geboorte.

5 jaar geleden

Wij plannen om ze samen op 1 kamer te leggen, maar wel in een eigen bedje. Onze zoon gaat door naar een doorgroeibed en dan een extra ledikantje erbij. Co-sleeping gaat niet op onze kamer met 2 babies 鈽猴笍

5 jaar geleden

Bij ons krijgen ze een kamertje, maar wel een eigen ledikantje. We willen ze eerst een paar maanden bij ons op de slaapkamer laten slapen, maar weten nog niet of we voor een tweelingwiegje gaan of dat ze beide in een ledikantje komen.

5 jaar geleden

Hier beiden (jongen/meisje) een eigen bedje. In het begin tegen elkaar aangeschoven zodat ze elkaar kunnen zien/horen. Nu zijn ze bijna 5 en liggen ze, uiteraard in een groter bed op een kamer. Samen zijn lijken ze fijn te vinden馃槉.

5 jaar geleden

Ja dit vroeg ik me ook al af! Wij twijfelen ook nog heel erg erg. Twee ledikantjes op onze slaapkamer wordt krap.. Maar geen idee eigenlijk nog wat nou handig is

5 jaar geleden

Het is te overwegen om de ledikantjes op hun eigen kamer te plaatsen. Kunnen ze meteen wennen aan hun eigen ruimte en kunnen jullie slapen zonder telkens wakker te worden van elk geluidje... immers je zult je rust hard nodig hebben馃槈.

5 jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ja dit vroeg ik me ook al af! Wij twijfelen ook nog heel erg erg. Twee ledi ...
Dat past bij ons ook niet inderdaad. Heb wel gelezen dat ze in het begin samen in een ledikantje kunnen, beide met hun voeten bij een uiteinde en met de hoofdjes na elkaar toe. Of zit er aan te denken twee wiegjes op onze slaapkamer, lijkt me namelijk toch wel fijn in het begin. Er zijn ook van die cosleeper wiegjes waarvan je een zijkant naar beneden kunt doen, zo hebben ze toch een eigen wiegje maar wel heel dicht bij elkaar.. Lastig he.. 馃馃槉

5 jaar geleden

Bij ons wordt het ook erg krap. We wonen in een klein appartement zonder extra slaapkamer. En we hebben besloten om pas te verhuizen als ze iets groter zijn. Maar ik denk dat we voor twee wiegjes naast het bed, aan 1 zijde, gaan. Ik vind het ook belangrijk dat ze dicht bij elkaar liggen en elkaar kunnen zien.

5 jaar geleden

Bij ons wordt het ook even krapjes geen extra kamer. Wij gaan gewoon 2 coslapers nemen en later een eigen box voor ieder. We hebben besloten dat we nog in ons huisje kunnen blijven tot ze 2 worden max.