17 Reacties

5 jaar geleden

Even m'n juffen ervaring met Tobias: geen gekke dingen!

5 jaar geleden

Mijn man en ik komen ook steeds terug op de naam Tobias.. bij deze naam hadden we meteen ja dit is hem

5 jaar geleden

Hier gaat natuurlijk diverse antwoorden op komen.. dus je twijfel wordt daar niet beter op haha😅 maaar ik zeg altijd bij twijfel niet doen.. althans ik heb nog nooit getwijfeld over de namen van mn kinderen🤷🏼‍♀️ misschien nog even doorzoeken?

5 jaar geleden

Love it!

5 jaar geleden

Dat je er steeds op terug komt vind ik wel wat zeggen En een naam is ook wel een groot iets dus twijfel ook wel normaal? Probeer het een weekje :)(tijdens zwangerschap)

5 jaar geleden

Wij gaan ook voor Tobias, we noemen hem al een paar weken zo maar het voelt gewoon goed 💙

5 jaar geleden

Onze derde zoon gaat de naam Tobias krijgen ik vind hem super mooi😍. Bij ons past hij ook goed bij de namen van onze andere zoons Richard en Stèfan

5 jaar geleden

Gewoon doen wat je zelf mooie vind.

5 jaar geleden

Ik ben de naam Tobin ook een keer tegengekomen toen ik in de kinderopvang werkte. Misschien een leuke variatie.

5 jaar geleden

Ik ben de naam Tobin ook een keer tegengekomen toen ik in de kinderopvang w ...
Onze zoon heet Tobin. Nog steeds blij met de keuze!

5 jaar geleden

Ik vind hem heel leuk, had heb op mijn lijstje staan. Samen met Tobin. Maar mijn man vond hem niet mooi 🙈

5 jaar geleden

Ik vind het een stoere en mooie naam!

5 jaar geleden

Ik kan ook geen rare bijnamen verzinnen. Leuke naam (heb hem ook op het lijstje gezet, dus bedankt voor inspiratie)

5 jaar geleden

Reactie op Mariekje1988

Even m'n juffen ervaring met Tobias: geen gekke dingen!
Haha ik ben zelf ook docent en nog nooit een leerling met deze naam gehad, dus wat dat betreft heel veilig. Ook fijn om te horen dat jij er ook geen negatieve ervaringen met de naam hebt!

5 jaar geleden

Reactie op Anique90

Haha ik ben zelf ook docent en nog nooit een leerling met deze naam gehad, ...
Er vallen daardoor zoooo veel namen af hahah

5 jaar geleden

Leuke naam Tobias. Hoor je niet veel volgens mij... Enige bijnaam die ik bij Tobias kan bedenken is Toby. En die vind ik juist wel leuk/schattig en dus niet raar. Probeer het anders eens een paar dagen ofzo uit. Kijken hoe de naam bevalt in het dagelijks leven zeg maar. Wil toch wat zeggen dat je steeds bij deze naam terug komt.

5 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties 🥰