14 Reacties

2 jaar geleden

Ohh dat is schrikken zeg! Misschien een Vloerbed??

2 jaar geleden

Ow das inderdaad schrikken! Ja ik zou dan ook voor een vloerbed gaan. Zal even wennen zijn in het begin dat hij de vrijheid heeft om naar eigen inzicht in en uit zijn bed te gaan. Maar beter dan klimmen en eruit vallen.

2 jaar geleden

Jeetje! Dat is schikken ! Een campingbedje zou je ook nog kunnen proberen, dan heeft hij minder grip. De pech is dat als ze eenmaal doorhebben hoe ze eruit kunnen, ze het niet meer ontleren

2 jaar geleden

Ja zelfde zo geschrokken. Met een vloer bed ben ik bang dat hij niet blijft liggen en gaat slapen. We hebben wel een logeerbedje, misschien dit inderdaad zoals ivog zegt maar even neerzetten.

2 jaar geleden

Wat schrikken zeg!! En wat een ondernemend kindje haha. Misschien dat het nu niet meer doet omdat hij zelf ook geschrokken is?

2 jaar geleden

Ik zou een vloerbed gaan gebruiken

2 jaar geleden

Ohh wat schrikken!! Ons dochtertje probeert ook uit bed te klimmen, maar tot nu toe is dat (gelukkig) nog niet gelukt. Ik had het er toevallig gister met mijn vriend over... Wij overwegen om miss ons deryan tentje te gebruiken in het ledikantje.

2 jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Ja zelfde zo geschrokken. Met een vloer bed ben ik bang dat hij niet blijft ...
Geen ervaring mee, maar ze schijnen na een periode van wennen wel gewoon in bed te gaan liggen en slapen. Geen idee, maar vroeg of laat moet je ze die vrijheid toch geven.

2 jaar geleden

Oef, dat is idd schrikken. Wat voor een soort ledikantje slaapt hij? Ons zoontje is er ook al een uit geklommen maar dit was een wat groter ledikantje welke je om kon bouwen. Deze was aanzienlijk minder laag dan de "gewone" ledikant.

2 jaar geleden

Hier hebben we de deryan tent gehaald een rits kan ze hier nog niet open doen dus kan ze er niet uit.

2 jaar geleden

Denk zoals de meeste een vloerbed, eventueel met latten die je later als hij wat ouders is weg kunt halen

2 jaar geleden

Ik zal me er eens goed in verdiepen voor nu ligt hij veilig in het camping bedje :)

2 jaar geleden

Je kan er ook een matras naast leggen op de grond. Als jij dan nog een keer doet valt hij zacht.... Onze dochter is ook gevallen en daar ligt nu ook een extra matras naast. Ik zou niet gelijk een ander bed kopen.

2 jaar geleden

Wij gebruiken een vloerbed. Het was denk ik een week even wennen en hebben wel wat dingentjes aangepast. Bericht me gerust als je meer wil weten.