Goedemorgen, of Nouja spannende morgen!
Vanmorgen hoorde ik een keiharde klap, gevolgd door gehuil. Mijn zoontje van net 1 (2-6) was uit bed gevallen. Jeetje wat ben ik geschrokken hij gelukkig iets minder.
Na een korte controle heeft hij, thank God, niets.
Maar wat nu? Het bedje kan niet lager, hij is te klein en beweeglijk voor een peuter bed, hij slaapt al in een slaapzak.
Wat hij doet is hij hangt over de rand en duwt zich omhoog.
Iemand een tip?
Ow das inderdaad schrikken!
Ja ik zou dan ook voor een vloerbed gaan. Zal even wennen zijn in het begin dat hij de vrijheid heeft om naar eigen inzicht in en uit zijn bed te gaan. Maar beter dan klimmen en eruit vallen.
Jeetje! Dat is schikken ! Een campingbedje zou je ook nog kunnen proberen, dan heeft hij minder grip. De pech is dat als ze eenmaal doorhebben hoe ze eruit kunnen, ze het niet meer ontleren
Ja zelfde zo geschrokken. Met een vloer bed ben ik bang dat hij niet blijft liggen en gaat slapen. We hebben wel een logeerbedje, misschien dit inderdaad zoals ivog zegt maar even neerzetten.
Ohh wat schrikken!! Ons dochtertje probeert ook uit bed te klimmen, maar tot nu toe is dat (gelukkig) nog niet gelukt. Ik had het er toevallig gister met mijn vriend over... Wij overwegen om miss ons deryan tentje te gebruiken in het ledikantje.
Ja zelfde zo geschrokken. Met een vloer bed ben ik bang dat hij niet blijft ...
Geen ervaring mee, maar ze schijnen na een periode van wennen wel gewoon in bed te gaan liggen en slapen. Geen idee, maar vroeg of laat moet je ze die vrijheid toch geven.
Oef, dat is idd schrikken. Wat voor een soort ledikantje slaapt hij? Ons zoontje is er ook al een uit geklommen maar dit was een wat groter ledikantje welke je om kon bouwen. Deze was aanzienlijk minder laag dan de "gewone" ledikant.
Je kan er ook een matras naast leggen op de grond. Als jij dan nog een keer doet valt hij zacht....
Onze dochter is ook gevallen en daar ligt nu ook een extra matras naast. Ik zou niet gelijk een ander bed kopen.