18 Reacties

5 jaar geleden

“*Ugh* Ik eh *proest* heb last van eh.. *snuif* coronagerelateerde klachten...”

5 jaar geleden

Zeggen dat je meedoet aan een veggiechallenge (een maand geen vlees/vis eten) en daarom geen sushi kan eten ;p

5 jaar geleden

Gewoon sushi bestellen die je wel mag eten. Zijn nog genoeg waar je wel uit kunt kiezen toch

5 jaar geleden

Net nog sushi op, de kip en vega variant.

5 jaar geleden

Je kan super veel wel eten hoor! Sowieso alle vega sushi en kip, garnaal etc. En natuurlijk veel bijgerechten. Gewoon zeggen dat je een keer andere sushi wil proberen😊

5 jaar geleden

Ik snap dat er ook sushi is die ik wel mag, maar we eten wel vaker samen sushi. Zij weet dondersgoed welke ik graag lust 😬 Misschien toch maar een verkoudheidje veinzen idd

5 jaar geleden

Reactie op MarieV

Ik snap dat er ook sushi is die ik wel mag, maar we eten wel vaker samen su ...
Of gewoon eerlijk zijn haha

5 jaar geleden

Zeggen dat je net een vies filmpke hebt gezien op fb over sushi.. zoek er ook eentje op en toon het aan haar.. werkte bij mij .. mijn vriendin wou gelijk ook zeker een maand geen sushi meer bestellen 🤣🤣

5 jaar geleden

Is het je directe buurvrouw? Als je zegt Corona klachten te hebben dan moet je eigenlijk in quarantaine en wordt het een moeilijke situatie als ze je een keer buiten treft. Wanneer ben je het van plan om haar te vertellen? Als dit een korte periode is dan zou ik er met smoesjes vermijden tot je het kan vertellen. Ik zou me namelijk ook kunnen voorstellen dat zo’n avondje gepaard gaat met een glaasje wijn 😅

5 jaar geleden

Reactie op MarieV

Ik snap dat er ook sushi is die ik wel mag, maar we eten wel vaker samen su ...
Nou, dan verzin je een excuses of je bent eerlijk. Makkelijk😊

5 jaar geleden

Je kan de sushitent bellen, weet niet elke het is maar toen ik zwanger was konden ze hier prima op bereiden, wel even aangeven dat het nog geheim is. Ik moest dan achter mijn geschreven bestelling een z zetten zodat ze er rekening mee konden houden, dus wellicht kunnen ze je op die manier helpen

5 jaar geleden

Reactie op Sofia1995

Zeggen dat je net een vies filmpke hebt gezien op fb over sushi.. zoek er o ...
Geweldig 😂😂😂

5 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Zeggen dat je meedoet aan een veggiechallenge (een maand geen vlees/vis ete ...
Dan zijn er altijd nog veggie sushi's en veggie loempia's, boontjes en zuur... 😬

5 jaar geleden

Misschien kan je zeggen dat je de documentaire van David Attenborough "a life on our planet" hebt gezien en voorlopig geen vis of vlees eet

5 jaar geleden

Buikloop. Aan twee kanten. Hoef even niets anders dan rijstwafels en thee 👍

5 jaar geleden

We hebben vorige week 2 keer sushi op dus dat wordt zelfs voor mij een beetje te veel sushi. Maar volgende keer ben ik er weer bij hoor! Of het gewoon eerlijk zeggen.

5 jaar geleden

Zelfde probleem hier! Ik ga doen alsof ik een kuurtje heb van de huisarts die niet samengaat met drank en rauw... 😬