9 Reacties

één jaar geleden

Misschien de slaapzak achterstevoren aantrekken zodat de rits op haar rug zit. Deze heb ik eens ergens voorbij horen komen.

één jaar geleden

Jaaa herkenbaar! Dit hadden wij ook bij onze oudste (nu 4 jaar)! Poedelnaakt vonden wij hem dan in zijn bed en ja dan had hij ook geplast. Slaapzak achterstevoren is de tip hiervoor… toen geen last meer gehad 😜

één jaar geleden

Oh dat is idd een goed idee, de slaapzak achterstevoren. Onze slaapzakken hebben allemaal de rits aan de zijkant, dus ik zal even naar nieuwe slaapzakken gaan kijken. Dankjullie wel!

één jaar geleden

Maar wat geweldig van je dochter! Zo knap dat ze dat al kan. Niet zo leuk voor jullie natuurlijk, maar erg knap van haar ♡

één jaar geleden

Ik vind dit ook echt heel knap!! Verder dan de sokken komt onze dochter niet. 🤣 Is ze met andere dingen ook zo voor? Sorry ik begrijp dat dit een heel erg lastig probleem is!!! Wil ze misschien overdag al op het potje?

één jaar geleden

Reactie op Love3

Ik vind dit ook echt heel knap!! Verder dan de sokken komt onze dochter nie ...
Ze was met aantal dingen wel wat vroeg ja😂 ze kroop al met 7 maanden door het hele huis en liep ook al los met 11 maanden. Potje vind ik zelf niet fijn, we gebruiken een wc bril verkleiner. Ze zit er wel af en toe op maar er gebeurt nog niks😂 Wel is dametje ook al begonnen met zelf haar schoenen en jas uit te kiezen, die moet ze dan ook echt aan doen of ze komt de deur niet uit😂

één jaar geleden

Idd slaapzak achterstevoren. Verder geen tips voor je pientere dametje 🤣

één jaar geleden

Zoals al gezegd slaapzak achterstevoren aan. En sommigen krijgen het dan nog voor elkaar, dan kan je hem nog binnenstebuiten doen. Kunnen ze sowieso niet bij de rits komen. Zo doe ik het vaak in de opvang! ☺️

één jaar geleden

Haha ik moet stiekem toch wel een beetje lachen hoe slim jou kindje is, dat ze dat al kan. Minder leuk dat er dan nog wel eens ongelukjes gebeuren zoals een plasje 🤣. Ik heb jaren geleden met kinderen met een beperking gewerkt en er waren een aantal kinderen (waren overigens wel ouder) die een slaapzak hadden met de rits op de rug. Misschien zijn deze ook te koop voor kleinere kinderen