13 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt van 18:30 tot 07:30. Ongeveer even lang alleen gaat ze eerder naar bed. Ze doef ook 1 dutje overdag van ongeveer 2 uurtjes.

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt van 19:00 tot 08:30 sinds we terug zijn van vakantie (21-9) Voordat de klok achteruit ging tot 09:30. In de middag slaapt hij 2 uurtjes.

één jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt van 20:00 tot 09:30 ik maak der dan echt wakker. En in de middag 2x een dutje van een uurtje

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt eigenlijk bijna altijd al ongeveer van 19 tot 9. En slaapt tussen middag ook zo 3u lang! ☺️

één jaar geleden

Jeetje, wat een droomkinderen 🙌😭 Geniet ervan!

één jaar geleden

Ik ben jaloers😢 idd geniet ervan!

één jaar geleden

Zwaar jaloers! Ik ben al blij als ze niet voor 7 uur wakker is!

één jaar geleden

Moet eerlijk toegeven dat vóór sprong nummer 10 met tandjes onze dochter ook super goed sliep van 19.00 tot 8.00 (dan vond ik het wel tijd worden) overdag was het dan 2 slaapjes van totaal 3 uur.. nu slaapt ze amper maar goed dat is een ander verhaal 😅

één jaar geleden

Hier is het sinds de overgang naar de wintertijd weer 6u sochtends dat hij wakker is. Hij gaat om 19u naar bed. Voor de overgang was het 7.30u 🙈

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt ook vaak van 7 tot half 9 en dan overdag nog 1,5 tot 2,5 uur. Hij is verder heel vrolijk en ondeugend dus ik denk dat hij het nodig heeft. Ze leren zo veel en groeien als kool goed wat rust kan geen kwaad 😃

één jaar geleden

Amehoela wees blij!

één jaar geleden

Ohh dat zou toch heerlijk zijn!!! Hier 20.30-06.30 en 13.00-15.00 🤪

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt van 18/19u tot 7/8 ongeveer! Middagdut is een drama, mag blij zijn met een uurtje sinds de klok is verzet 🥲