7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Met slapen gaan niet. Maar erna bij het wakker worden. Ze gaat dan het hele lijstje af: Mama Papa Oma Opa Tyler (onze kat) En dan tig keer achter elkaar door zonder adem pauze.

茅茅n jaar geleden

Sinds kort doet ons zoontje dat ook. Soms een half uurtje maar. Ik denk altijd maar zo: zolang hij niet huilt vind ik het goed :)

茅茅n jaar geleden

Ja vooral na een dag opvang, dan is ze nog wel even aan het kletsen en ineens slaapt ze dan

茅茅n jaar geleden

Ja hoor hier ook vaak nog lang aan de kwebbel of soort van zingen. De ene keer meer dan de andere keer. Even de dag doornemen. En inderdaad sochtends bij het wakker worden heeft ze soms ook al hele verhalen. Eigenlijk kletst ze de hele dag door, haha.

茅茅n jaar geleden

Hier ook, hele dag wordt doorgenomen, liedjes zingen, verhalen met de knuffels 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ja hoor, ze gaat tussen 19 en 19.30 naar bed en soms babbelt ze nog tot 20:45 馃槄 ik denk dat t verwerking van de dag is.

茅茅n jaar geleden

Zeker! Hier tussen 19 en 19.30 in bed en ligt inderdaad soms tot 21u te kletsen en met zijn hondje te spelen. Ligt dan heel rustig zijn dag door te nemen denken wij altijd. 's Ochtends wordt hij rond 6.30/7u wakker en dan kletst hij ook wat af voor een half uur/3kwartier. Lekker laten kletsen! 馃槈