12 Reacties

één jaar geleden

Denk dat het een fase is , mijn zoontje heeft het ook

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Zeurderig en snel boos inderdaad om vaak niks. Denk dat het de peuterpubertijd is

één jaar geleden

Het is om gek van te worden 😅 zin niet krijgen, tranen met tuiten… En waarom leren ze nu nee nee nee 🤣 hoop snel door deze fase heen te zijn

één jaar geleden

Oh ja heel herkenbaar. Ook per dag verschillend. Vorige week was alles al snel te veel. Deze week is ze weer wat meer tevreden.

één jaar geleden

Jup hier ook! Een echte peuter

één jaar geleden

Hier ook net sinds een aantal dagen. Dacht dat hij tegen een griepje aanhing maar hij is nog niet ziek. Wel heftig en sneu en vermoeiend… hopelijk eens een keer een korte fase 🫣

één jaar geleden

Hier ook sinds een aantal dagen. Boos als ze der zin niet krijgt of iets niet lukt.

één jaar geleden

Hier ook 🙋🏻‍♀️🥲 En alles standje 10 en "mij, mij mij"

één jaar geleden

Hier zit ons zoontje ook in zo’n fase.. ik denk dat hij gewoon grenzen aan het opzoeken is en dat hoort er ook bij. We proberen consequent te zijn en te blijven bij nee is nee. Ik heb laatst wel gemerkt dat als hij echt heel vervelend aan het doen is dat hij eigenlijk gewoon even 1 op 1 aandacht wil. Tijdens een driftbui vroeg ik ‘wil je even kroelen?’ en toen zij hij heel opgelucht jaaaaa en vloog ‘ie me gelijk om m’n nek. Sindsdien komt ie ook wel eens in zo’n vervelende bui zelf naar me toe voor een knuffel en dan gaat hij daarna weer lief spelen.

één jaar geleden

Heel wisselvallig. De ene week een engeltje, de week erop een driftkikker 😀

één jaar geleden

Reactie op EvelienM23

Heel wisselvallig. De ene week een engeltje, de week erop een driftkikker � ...
Precies dit ja!

één jaar geleden

Hadden wij ook echt mega erg, en ook vele malen erger dan normaal.. We zijn toen naar een osteopaat gegaan met hem en sindsdien is het echt met meer dan de helft verbeterd! Soms kunnen zo'n plekken dus verlichting geven. Tja, weg zal t wel pas gaan als ze het huis uit gaan haha! Maar misschien is de osteopaat een tip?