19 Reacties

2 jaar geleden

Hier de 2e Vaderdag. Wij hebben vorige jaar een leuk schilderijtje laten maken met zijn voet afdrukken, met i love you papa en dan de V met voetjes. En als cadeau zonnebril en een voetbalschoenen tas. Dit jaar word het denk ik ook een broodtrommel met foto.. leuk idee. En een trainingspak

2 jaar geleden

Voor ons wordt het de tweede. Vorig jaar kreeg hij happy sokken voor beide de zelfde.

2 jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Voor ons wordt het de tweede. Vorig jaar kreeg hij happy sokken voor beide ...
Dat is leuk waar kun je dat bestellen?

2 jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Voor ons wordt het de tweede. Vorig jaar kreeg hij happy sokken voor beide ...
Haha, dat was hier ook het cadeautje vorig jaar.

2 jaar geleden

Ook onze 2e vaderdag. Vorig jaar had ik 'm een sleutelhanger gegeven met 'liefste papa' erop & matching tshirts van RUMAG met 'maatjes' er op 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Ook onze 2e vaderdag. Vorig jaar had ik 'm een sleutelhanger gegeven met 'l ...
Voor dit jaar overigens nog niet eens over nagedacht 😅 Eerst kleine man zn verjaardag 9 juni 💙 Dus ik ben benieuwd naar de tips!

2 jaar geleden

Mijn man drinkt graag koffie . Ik heb 2 jaar geleden espresso kopjes laten maken met foto's van mijn zoontje en hem samen🥰. Ze zijn zo leuk!
Een knutsel werkje en goede fles whiskey 🥃 Verder weet ik het nog niet, ik zat te denken aan nieuwe sneakers maar is een beetje moeilijk uitzoeken voor iemand anders..

2 jaar geleden

zak drop

2 jaar geleden

Helemaal niets 🤣 Moederdag is hij ook "vergeten" 👋

2 jaar geleden

Jaa ik ga dus Nike Air Max customizen met de naam van onze zoon er op!

Reactie op Baby1986

Helemaal niets 🤣 Moederdag is hij ook "vergeten" 👋
Ik zou juist flink uitpakken zodat hij zich schuldig voelt dat hij niks gedaan heeft voor Moederdag. 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Momanddad

Dat is leuk waar kun je dat bestellen?
Ik had ze via een partnerschap via bol.com

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ik zou juist flink uitpakken zodat hij zich schuldig voelt dat hij niks ged ...
🤣 jaaa maar dat is hij volgend jaar weer "vergeten" hoor 🙈 Vorig jaar al flink uitgepakt, was ze net een maand oud en zijn eerste vaderdag☺

Reactie op Baby1986

🤣 jaaa maar dat is hij volgend jaar weer "vergeten" hoor 🙈 Vorig jaar al ...
Ooh nee in dat geval lekker laten 🙈 Ik vraag me af; Zouden de papas ook tegen hun vrienden klagen als ze teleurgesteld zijn in hun Vaderdag omdat de vrouw niet of genoeg moeite doet? 🤣

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ooh nee in dat geval lekker laten 🙈 Ik vraag me af; Zouden de papas ook t ...
Nee, als mijn vriendin mij niks geeft voor vaderdag vind ik dat vrij logisch, ik ben haar vader namelijk niet.

Reactie op Beardeddaddy1976

Nee, als mijn vriendin mij niks geeft voor vaderdag vind ik dat vrij logisc ...
Want jou baby kan zelf een ontbijt en knutselwerkje maken? Als je geluk hebt doen ze wat maken bij de opvang of bij familie maar anders heb je ook niks. Je kan ook op zo’n dag toch als partner een blijk van waardering geven dat je je partner een goede vader of moeder vind..

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Want jou baby kan zelf een ontbijt en knutselwerkje maken? Als je geluk heb ...
Dat kan zeker, maar wat mij betreft hoeft dat dus niet. Ik verwacht niets, krijg ik wel wat dan is dat leuk. Als onze jongen ouder is krijg ik vast wel iets wat door hem is gemaakt en bedacht. Dat is wat mij betreft vele malen leuker en waar het om gaat. Er zijn al genoeg dagen om je partner of door je partner in het zonnetje gezet te worden. Vader en of moederdag draait om kinderen die hun waardering en liefde laten blijken en nee een baby kan dat nog niet, maar over een jaar of wat snapt hij het concept wel.

Reactie op Beardeddaddy1976

Dat kan zeker, maar wat mij betreft hoeft dat dus niet. Ik verwacht niets, ...
Snap het punt wat je wil maken, maar ookal verwacht je niks kan je nog steeds teleurgesteld zijn als je daadwerkelijk niks krijgt terwijl een partner er maar een kleine moeite voor hoeft te doen vooral omdat het nog niet uit je kind zelf kan komen wanneer het zo jong is. Dat is hoe ik er over denk en ik weet dat er genoeg moeders en vast ook vaders zijn die het wel balen vinden als er niet aan ze is gedacht op vader of Moederdag. Of het wel wisten maar bewust niks hebben gekocht, tenzij je samen anders afspreekt natuurlijk dan moet je niet zeuren als je niks krijgt..