13 Reacties

één jaar geleden

Kaka 😅

één jaar geleden

Is je kindje veder normaal rustig bij het verschonen? Die van mij is sowieso heel onrustig maar als ik bij haar vagina kom dan vind ze dat idd ook niet fijn.

één jaar geleden

Hier heeft mijn dochter dat ook echt niet graag.

één jaar geleden

Mijn opvangkindje heeft dat ook! Volgens haar moeder heeft ze dat thuis idd ook.

één jaar geleden

Herkenbaar, heeft mijn dochter ook af en toe. Ik ben er mee naar de dokter gegaan. Het was een schimmelinfectie heb er een zalfje voor gekregen.

één jaar geleden

Reactie op Manon_32

Herkenbaar, heeft mijn dochter ook af en toe. Ik ben er mee naar de dokter ...
Oh, wat goed dat je dit zegt. Ik herken het ook bij mijn dochter, maar had er veder niks achter gezocht. Ik zal ook eens naar de huisarts hiervoor gaan.

één jaar geleden

Mijn dochter wilt dat ook niet egt een drama. Nu leid ik haar af met iets in haar handen dan wil het soms nog wel.

één jaar geleden

Ja ze is verder ook wel onrustig bij het verschonen maar als ik aan de vagina kom dan is het precies eerder een pijn die zr ervaart. Straks afspraak bij de pediater. Hopelijk daar wat meer duidelijkheid

één jaar geleden

Als ze het zo uitschreeuwt zou ik sowieso even langs de huisarts gaan. Kan nooit geen kwaad

één jaar geleden

Wat voor doekjes gebruik je ? Misschien of waterwipes proberen ? In de meeste doekjes zit ook alcohol en parfum en als het al schraal is doet het hartstikke zeer.

één jaar geleden

Ik gebruikt bij rode zere billen de olie doekjes van de kruitvat ideaal

één jaar geleden

Ik heb een zoontje dus geen specifieke ervaring hiermee maar wellicht kun je haar, wanneer je thuis bent, onder de douche/in de badkuip verschonen? Dit werkt bij ons erg goed, hij blijft dan rustig staan en wij kunnen hem zowel van voor als achter goed schoonmaken. Lijkt mij ook prettiger als het schraal is om met stromend water schoon te maken. Hopelijk is de pijn gauw over. Stertke! Hopelijk

één jaar geleden

Ik herken wel dat de kaka overal zit, maar herken het idee van pijnlijk niet, misschien wordt ze ergens verkeerd om afgeveegd? Van achter naar voren per ongeluk? Waardoor ze miss een infectie of iets heeft? Ik zou even naar de dokter gaan