30 Reacties

5 jaar geleden

Ik doe het met een spiegel.. Ik neem een kruk en zit in de douche met een spiegel lukt prima

5 jaar geleden

Hier lukt het ook al aantal weken bijna niet 37 weken. Ik scheer op de gok kan er niks van zien. Scheermes mee in de tas als de baby er is dan kan ik eindelijk bijwerken

5 jaar geleden

Hey nergens om je voor te schamen hoor! Scheren lukt mij ook niet ik gebruik nu ontharingscrème 3 minuten erop laten en lekker onder de douch gaan staan valt alles er vanzelf af en het blijft lekker lang weg hoop dat je er wat aan hebt, succes met de laatste loodjes 👶🏻

5 jaar geleden

Dat is helemaal niet erg een verloskundige of gynaecoloog kijkt daar echt niet naar. Ze hebben al zoveel gezien.

5 jaar geleden

Oh ik heb dat allang opgegeven 🙈. Zou me daar vooral niet druk om maken. Ik vind benen scheren al oncomfortabel maar gezien het zomerse weer ga ik het maar weer proberen..

5 jaar geleden

Ik scheer gewoon nog waar ik bij kan, weliswaar gewoon met de haarrichting mee (vind ik makkelijker 🙈) Bij mij helpt het wel om op mijn hurken te gaan zitten, dan kan ik overal wat beter bij :-) En mocht het echt niet meer lukken, schaam je dan vooral niet! Ik denk dat verloskundigen en gynaecologen over het algemeen vaker behaarde versies zien, dan kale 😜 en bovendien is dat wel het laatste waar je mee bezig bent tijdens de bevalling, haha!

5 jaar geleden

Dit heeft mijn verloskundige laatst op social media geplaatst.

5 jaar geleden

Manlief vragen ? 🤪

5 jaar geleden

Reactie op Tchai

Ik doe het met een spiegel.. Ik neem een kruk en zit in de douche met een s ...
Idd ik ook. Ik zit dan bijv op de grond en de spiegel tegenover me.

5 jaar geleden

Daarom ben ik al vanaf het begin gaan oefenen😂 Direct met m’n ogen dicht gaan scheren en daarna controleren of het goed is gegaan. Ik scheer mijzelf dus nog steeds want ik heb het al maanden geoefend 😂 Maar denk echt dat het puur voor jezelf is, want een verloskundige of gynaecoloog is wel wat gewend. Je kan natuurlijk ook jouw partner vragen, al zou ik dat zelf niet willen, maar het is nog een optie. Succes!💪🏻

5 jaar geleden

Ik mag mezelf als voorbereiding op de keizersnede niet eens meer scheren daar beneden 🙈 Ze hebben wel meer gezien hoor, hoort er allemaal bij

5 jaar geleden

Reactie op smahaneal

Hey nergens om je voor te schamen hoor! Scheren lukt mij ook niet ik gebrui ...
Is ontharingscreme niet te chemisch voor zulke gevoelige plekken? Of gebruik je een speciale?

5 jaar geleden

Niet druk om maken. Enige waar ik nog bij kan is de voorkant. Onderkant nemen ze maar zoals het is. Kom net uit het ziekenhuis. Ballon hebben ze geplaatst. Ook nog door een mannelijke verloskundige in opleiding. Ik ben gaan liggen en hij zei niks.

5 jaar geleden

Niets om je voor te schamen! Ze hebben zelfs liever dat je je niet scheert. Enne, haar is toch echt heel natuurlijk. Die verloskundigen/gynaecologen hebben alles al gezien. Alhoewel ik denk dat ze het niet echt meer zien

5 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Niet druk om maken. Enige waar ik nog bij kan is de voorkant. Onderkant nem ...
Zou wat zijn als hij wat had gezegd 🙄😱

5 jaar geleden

Lekker laten groeien! Ik kan me er totaal niet druk om maken. En gêne bij een bevalling bestaat volgens mij niet.

5 jaar geleden

Ik heb alles laten waxen, zo vanaf week 22 denk ik, ben nu voor de laatste keer 1,5 wk geleden geweest (vandaag 37+4). Kan er namelijk sinds een tijdje al niet meer goed bij, net als mijn benen ben dan echt bek af! 🤣 Weet niet of ik er na de zwangerschap mee door ga want het laten groeien is toch wel een dingetje, je gaat namelijk iedere 6wk ongeveer. Maar voor een volgende zwangerschap zou ik het zo weer doen!

5 jaar geleden

Ik hurk met benen wijd voor zover dat gaat en dan echt op gevoel want ik zie helemaal niks meer. Ik vind het vreemd om dat je partner te laten doen en die wilt het ook liever niet. Tot nu toe volgens mij allemaal nog redelijk netjes. Al lijkt het wel sneller te groeien. Voor de verloskundige/gynaecoloog zou ik me echt niet zo druk maken, die hebben het genoeg gezien want 9/10 vrouwen scheert zich niet meer denk ik. Ik deed het meer voor mn partner omdat wij nog wel intiem zijn.

5 jaar geleden

Reactie op SK48

Zou wat zijn als hij wat had gezegd 🙄😱
Echt he 🤣 had ie van mij een stomp gekregen 🙈

5 jaar geleden

Drama, hier ook 39 weken, ik had een spiegel op de grond gelegd, wijdbeens er boven staan en dan beetje op gevoel met de ladyshave, kan je je en niet bezeren en ziet het er enigsinds nog aardig uit😂 daarna stofzuiger over de grond en klaar! Beetje creatief zijn😜!