2 Reacties

één jaar geleden

Ik had een boekje: ‘ikke gaat vliegen’ gekocht. Echt een top boek! Legt alles heel goed uit in verhaalvorm. Ik begon al iets voor de vakantie met het boekje voorlezen. Het liedje: de vliegmachine van Nijntje, hebben we veel geluisterd. Een koptelefoon inderdaad. We hebben op Spotify een gedownloade lijst met haar liedjes. Op YouTube een maand premium zodat je filmpjes kan downloaden waar ze naar kon kijken. Ik had een paar andere peuter boekjes mee. En ziplock zakje met wat Duplo blokjes en figuurtjes. Peuterkleurtjes met een kleurboek voor peuters. Haar twee favoriete knuffels mee. En lakentje, voor als ze ging slapen. Het is vaak fris in het vliegtuig. Maïsvingers en groentesticks. Rietjesbeker met water. Dit was al gevuld, dan kon onze kleine meteen drinken met opstijgen. Veel van de tips heb ik online gevonden, vooral via gezinopreis.nl . Ik raad die die echt aan! Hier hebben wij heel veel aan gehad.

één jaar geleden

Wij zijn in november/december van en naar Australië gevlogen, dus heel wat uren moeten vullen. Maar dat deed hij vooral met het entertainment systeem, de schroefjes in de stoel voor hem, zijn gordel en alle info kaarten en boekjes uit de stoelzakken. Ik had best het nodige aan speelgoed bij me, maar hij heeft er nauwelijks naar om gekeken. Ik zou dus op een korte vlucht zeker niet teveel meenemen.... favo knuffel, boekje en paar kleine speelgoedjes en dan vooral maar over je heen laten komen. Die kleintjes vermaken zich echt met alles. Desnoods vraag je 2 lege bekertjes aan de stewardess. Hoe meer spanning jij hebt, hoe meer ze daar op reageren. Voor je t weet ben je er, echt!