35 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Ik denk erover om te gaan vliegen naar gran canaria. We willen daar in een all inclusive hotel

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Ik denk erover om te gaan vliegen naar gran canaria. We willen daar in een ...
Wij willen ook graag naar het buitenland. Maar heb toch voorkeur voor appartement. Hoe doen jullie dat in een hotel? Baby bij je op de kamer?

2 jaar geleden

Wij gaan in augustus voor 2 weken naar Oostenrijk, met de auto en vouwwagen. Nora is dan ook 1 jaar. Laatste vakantie was in 2019 en wad ons zoontje 10 maanden, toen ook naar Oostenrijk met de vouwwagen

2 jaar geleden

Ik ben nu weg; Algarve, Portugal. Ideale tijd van t jaar. Zou zeker niet n te warme periode gaan. Zorg voor schaduw! Ik heb n auto gehuurd. Heel fijn; maxicosi erbij en alles veilig voor kleine. Vlucht heen ging ok. Straks de avondvlucht. Dat vind ik wel n beetje sneu want dan moet ze slapen en is ze nog op reis. Zou overdag vliegen dus. Heb voor alle dagen Olvarit potjes meegenomen, en pap en melkpoeder. Vond ik ideaal. Geen zorgen over haar voeding. Ik zou niet te ver van vliegveld boeken. Strand vakantie is niet echt realistisch met n baby. Denk aan hitte/ geen schaduw/ zand eten. Grasveldje bij accomodatie is leuk om te spelen. En wat water - pierenbadje. Have fun! Ik heb genoten (en doe dit alleen en toch goed te doen).

2 jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Wij willen ook graag naar het buitenland. Maar heb toch voorkeur voor appar ...
Ik denk dat we een familiekamer nemen waarbij je twee ruimtes hebt. Dan heeft ze toch lekker haar eigen plekje en slaapt ze ook rustiger.

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Ik denk erover om te gaan vliegen naar gran canaria. We willen daar in een ...
Dit hadden we eerst ook op het oog maar ben toch aan het twijfelen… Misschien net iets te ver (geloof 4,5u vliegen ofzo?)

2 jaar geleden

Reactie op zabaro

Ik ben nu weg; Algarve, Portugal. Ideale tijd van t jaar. Zou zeker niet n ...
Bedankt voor je reactie! Geniet van jullie vakantie, klinkt heerlijk! Heb je de maxi cosi meegenomen vanuit NL of huur je dat ook daar? Potjes en voeding idd handig om mee te nemen, weet zelf niet wat voor melk/voeding ze in het btld hebben en of dat goed gaat haha

2 jaar geleden

Reactie op SamJesse

Wij gaan in augustus voor 2 weken naar Oostenrijk, met de auto en vouwwagen ...
We twijfelen er over om een vouwwagen te kopen. Nog tips, voor/tegens?

2 jaar geleden

Wij gaan in mei 8 dagen naar Gran Canaria. Hebben een hotel met half pension. Hij slaapt dan bij ons op de kamer. We zitten aan het zwembad, vlakbij winkels en strand. Ik koop daar een parasol zodat hij op het strand in de schaduw kan. Hij is dan bijna 1 jaar dus met eten wordt het ook makkelijker maar neem gewoon z’n eigen voeding mee en wat potjes eten. We hebben een buggy die ingeklapt mee mag in de cabine van het vliegtuig. Mijn zoontje slaapt ook makkelijk in de wagen dus ben dan niet gebonden aan de hotelkamer. Ben benieuwd naar het vliegen maar ik maak me niet druk. Hoop dat we gewoon een heerlijke vakantie hebben met elkaar en hij ook volop geniet.

2 jaar geleden

Reactie op Josee91

We twijfelen er over om een vouwwagen te kopen. Nog tips, voor/tegens?
Ik vind het heerlijk om ermee weg te gaan. Tips kan ik vanavond wel aan mijn man vragen, die gaat al zijn hele leven met de vouwwagen weg. Hij en zijn vader weten er alles van 🙂 ik ben hierin nog een leek 🤣

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Wij gaan in mei 8 dagen naar Gran Canaria. Hebben een hotel met half pensio ...
Mag ik vragen welk hotel je gaat? Ik ben nog zoekende

2 jaar geleden

https://www.tui.nl/riviera-barbati-50962392/ Wij gaan hierheen😁 waar wij opgelet hebben is niet te ver vliegen, vlakbij restaurantjes en wouden graag een privé zwembad. Normaal zijn wij van de all in vakanties maar ik wou niet vast zitten aan ons balkon ivm met slaapjes, dus is het dit geworden😊

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Bedankt voor je reactie! Geniet van jullie vakantie, klinkt heerlijk! Heb j ...
De maxicosi kan je meestal wel huren bij het autohuurbedrijf. Ik heb trouwens voor de vakantie een buggy (merk yoyo) gehuurd via tiny library. Die mag mee als ruimbagage voor de baby en is mega licht en handig! Ben ik erg blij mee. En oh ja, heb ook n draagzak mee. Want zoals ik eerder zei ik doe t alleen, maar met die twee items kwam t helemaal goed (en n goede rolkoffer 😏). Succes met plannen!

2 jaar geleden

Wij gaan met de auto naar Oostenrijk. (Karinthië) 7 daagjes. Hebben een apartement waar al een babybedje en stoel staan. Gaan wel kijken om net voor de reis een nieuwe autostoel aan te schaffen. Dan is hij ook 14 maanden oud. Verder prpbeer ik vooral 'go with the flow' aan te houden. Materialistische dingen kun je altijd op locatie nog wel kopen ergens, dat bespaart me in mijn hoofd een hoop stress...want oooo wil ik nog wel eens wat vergeten sinds de zwangerschap haha!

2 jaar geleden

We zijn wat lange weekendjes in Nederland weggeweest dat was in hotel of landal huisje. Deze zomer gaan we kamperen in de loire vallei en hebben dan een chalet. We gaan tot nu toe alleen met de auto. Corona technisch vinden we dat veiliger.

2 jaar geleden

Wij komen net terug van Gran Canaria, ons meisje is 8 maand. Als je gaat vliegen zou ik een vlucht in de ochtend/middag doen. Heen vlogen we in de middag, ging vlekkeloos. Terugweg einde van de middag en hadden vertraging waardoor ze echt oververmoeid het vliegtuig in ging en ze moeite had met slapen. Wij hadden een all in hotel en vonden dit ideaal, altijd wel wat te eten/drinken rondom de slaapjes. Wel een familiekamer genomen zodat wij 's avonds ook konden relaxen op de kamer als zij al sliep. Balkon expres gevraagd aan de 'zon kant' zodat we lekker tijdens de middagdut konden relaxen in de zon! Verwarmd zwembad is een aanrader als je gaat met nog wat 'lagere temperaturen'. Het was nu 22-23 graden en dan heb je dat wel nodig! Verder vooral voor onderweg wat nieuwe speeltjes meegenomen en voldoende eten, meer was niet nodig. Wij vonden het, mede omdat je all in zit, echt zorgeloos genieten met elkaar! Onze meid was de hele week ook echt super vrolijk en heeft haar ogen uitgekeken 😊 Hebben al meteen de volgende reis weer gepland!

2 jaar geleden

Reactie op Kimm-1991

Wij komen net terug van Gran Canaria, ons meisje is 8 maand. Als je gaat vl ...
Welk hotel ben je geweest als ik vragen mag?

2 jaar geleden

Wij zijn jn september naar Mallorca geweest. All inclusive met een familiekamer. Toennwas onze zoon 11 weken en sliep hij in de kinderwagen heel goed. Dus niet gebonden aan de kamer. Nu gaan we in juni 8 dagen naar Egypte. Ook all inclusive. Als goed is kamer bij het zwembad zodat we daar kunnen liggen als hij zijn middagslaapje doet. Ochtend slaapje doet hij waarschijnlijk in de kinderwagen

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Mag ik vragen welk hotel je gaat? Ik ben nog zoekende
Gloria palace amadores. Top hotel!