16 Reacties
2 jaar geleden
Wij willen volgend jaar september naar Turkije of Spanje. Gaan voor een resort, met familiekamer. Dit zodat onze kleine man altijd ruimte genoeg heeft om te bewegen/ontdekken en spelen. Vind dat in hotelkamers altijd wat krapper allemaal. En daar is ook veel te doen. Kijken wel of er een fatsoenlijk babybadje is bij het zwembad en of er genoeg schaduwplekken zijn. Maar dat is onze keuze denk dat het deels ook persoonsgebonden is
2 jaar geleden
Wij gaan in mei naar Gran Canaria. We hebben een hotel met halfpension geboekt. Mijn zoontje is dan 11 maanden dus eerlijk gezegd heb ik de vakantie gewoon gebaseerd op wat wij zelf willen. Hij kan toch overal spelen met emmertjes, water en zand. Een glijbanen paradijs zal hij nog niet nodig hebben haha. Dus ik zou lekker doen wat je zelf wil! Wel haal ik daar een parasol oid zodat hij op het strand ook uit de zon is
2 jaar geleden
Wat leuk ! Wij willen met ons zoontje van 6 maanden naar Madeira. We willen een auto huren om het eiland te verkennen. Maar ik heb geen idee hoe dat gaat met een kleintje.
Ik denk ik inderdaad dat je kleintje al snel blij is met natuur om zich heen en het verder nog niet zoveel uit maakt.
2 jaar geleden
Wij hebben voor juni dit jaar geboekt. Hij wordt in die vakantie 1 jaar. Ook een all-in resort. Maar wel vlakbij een stad, zodat we, als we willen, de hort op kunnen gaan. Sommige dingen maak ik me ook best druk om.. maar dan denk ik; zie dan leeft wie dan zorgt! We zien het wel
2 jaar geleden
Wij zijn eind november naar Gran Canaria geweest (zoontje was toen bijna 6mnd). We hadden een bungalow op een kindvriendelijk park met veel faciliteiten (wij hadden alleen logies). Wij vonden het erg prettig dat er een eigen keukentje bij zat, mocht ons zoontje dan onrustig zijn, konden we zelf wat klaarmaken. Er warem genoeg restaurants (en strand en winkels) op loopafstand, zoontje sliep in de kinderwagen dus zijn vaak uit eten geweest.
Ook een eigen terras/tuintje was heel fijn, moest er niet aan denken om op bv de 10e verdieping alleen een klein balkon te hebben.
We hebben een hele fijne vakantie gehad en zouden het een volgende keer weer zo doen!
2 jaar geleden
Familie suite boeken bij dunas suites en villas in Gran Canaria is de aanrader als je het mij vraagt. 😄 heb je 2 ligbedden direct aan zwembad en direct aan je suite. Dus de kleine kon heerlijk gewoon slapen in bedje en wij even relaxen aan zwembad. All-inn vond ik persoonlijk toch wel fijn. Hebben we ter plekke erbij geboekt. Niet te hoeven wachten op het eten, in de middag als zo uit kwam maar even snel apart eten en savonds met eten als het dan even wat minder gaat dan ben je zo weer terug met de kleine. Hij was wel 3 maanden toen dus wij hadden nog geen ritme en structuur dat merk je nu met 7 maanden wel steeds meer.
2 jaar geleden
Wij zijn ook aan t kijken. Ik zou graag naar de Canarische eilanden of Balearen. Een appartement lijkt me wat zodat hij rustig kan slapen. Een resort maar niet te groot. Animatie lijkt me ook fijn. Maar een baby heeft die niet gewoon rust nodig. Mijn vriend die wil liever naar een ultra all inclusive resort in Turkije. Maar zijn die grote resorts niet veels te groot en druk voor een baby van 11 maanden? We willen eind mei gaan. Ook een beetje rekening houden dat het niet te warm is?
Wat denken jullie? Vind het ook moeilijk kiezen.