Hoi allemaal,
Ik moet even van me afschrijven hoor.. wij zijn op het moment op vakantie, maar het valt zo tegen馃様 ons zoontje heeft een sprongetje of tandjes of weet ik wat voor ellende, maar hij huilt zo veel! En als hij niet huilt, wil hij toch de hele tijd aandacht, vermaakt zich geen moment zelf, vindt alles maar 1 sec leuk, is erg snel gefrustreerd. Was thuis ook al wel de afgelopen 2 weken, maar had zo gehoopt dat het eindelijk op vakantie weer wat beter zou gaan.
Ik heb eigenlijk nog geen moment kunnen ontspannen. Als we ergens heen gaan slaapt hij niet, dus we kunnen vrijwel alleen tussen zijn slaapjes wat doen (op het heetst van de dag).. we zijn de hele dag bezig met hem, en proberen te voorkomen dat het allemaal nog erger wordt. Ik heb zelf ook veel moeite met het ritme loslaten, en tot nu toe lijkt hij dat sowieso niet te pikken.
Ik had heus niet het idee dat de vakantie zou worden zoals vroeger zonder kind, maar dit is wel heel **. Voel me op dit moment gewoon zo zwaar gefrustreerd en een beetje wanhopig馃様 want ik had zo gehoopt op mooie momenten met elkaar, lekker genieten, genieten van 1e keren, samen ijsjes halen, zwemmen in het meer, dat soort dingen. Maar tot nu toe komt daar dus niks van.
Ik moet gewoon even van me afschrijven hoor馃槳 o ja, tijdens het typen van dit bericht heeft hij alweer 4 gillende melt-downs gehad馃ゴ