Ohn wat schattig 😍 Benieuwd naar alle leuke foto’s !
Dat dit ook een ding is zelfs 😂 Totaal niet over nagedacht om ons kindje iets speciaals aan te doen die dag of laat staan een fotoreeks maken 🙈
Nou ik wilde eigenlijk gewoon een leuke foto om papa te verassen met een le ...
Super leuk idee! Wat een schatje! Beide foto’s zijn mooi. de eerste met de ballon erop lijkt echt op een kaartje!
Ik ga denk ik ook maar eens mijn rode lippenstift uit de la halen 😅🥰
Nu weet ik nog niet welke foto 🤣🤣🙈 ik kan niet kiezen 🥰❤️
Prachtige foto’s! Ik zou deze voorop doen omdat er ‘be my valentine’ staat en die andere binnenin plaatsen 😍 Mooi kindje ook! Heb je haar helemaal ondergesmokt 💋 😍🤣
Nu weet ik nog niet welke foto 🤣🤣🙈 ik kan niet kiezen 🥰❤️
Dan doe je ze gwn alletwee... Eentje op de voorkant en een op de achterkant of binnenin bij de tekst. Ik vind ze ook allebei heel leuk.
Ik ga het vd week ook eens proberen. Leuk idee! Vraag me alleen af of ik de lippenstift er zo mooi op krijg als het jou gelukt is.
Haha same here. Wist ik ook niet. Ga ook niks speciaals doen.
Het is ook geen ‘ding’ of iets om te weten. Sommige ouders zoals ik vinden het leuk om foto’s te maken voor bepaalde speciale dagen. Heb dit ook gedaan met sinterklaas, verjaardagen van ons zelf, maar ook elke maand hoeveel maanden hij geworden is. Dus is voor mij normaal en leuk om er een met valentijn te maken😃
Ik heb ze vandaag gemaakt! We plaatsen alleen geen foto’s op social media van ons zoontje anders had ik ze heel graag gedeeld, vind ze super leuk geworden!😍