6 Reacties

één jaar geleden

Oh wat pittig! Joh het zal wel een fase zijn… rond 18 maanden zijn wij t bedritueel gaan aanpassen omdat haar beleving weer anders werd, dat hielp wel erg goed met slapen. Zoals t boekje: nog even achter de oortjes kriebelen. Ook krijgt ze wel nog een flesje voor t slapen gaan. K heb in n ander topic gelezen dat ze een flesje in bed zette, en de dreumes zelf kon drinken. Of gingen minderen wat ze gaven. Elke paar dagen n schepje minder ofzo. Misschien als je hier in t forum zoekt, dat he nog meer tips tegenkomt. Maar hoe dan ook erg lastig! Hoop dat t minder wordt met de wakkere nachten🙏 misschien kan je kindje de eerste week bij opa en oma of ander vertrouwd iemand logeren dat jullie iig even kunnen bijkomen met je 2e na je bevalling? Alle goeds!

één jaar geleden

Wij hebben dit ook regelmatig de laatste tijd. Ze wordt dan huilend wakker en daarna is ze niet meer in slaap te krijgen. Tussen ons in bed is het heel gezellig. Liedjes zingen en alles. Boekjes lezen en flesje helpt niet altijd. Wat we de laatste tijd doen is haar in bed leggen en weg lopen. Dan gaat ze wel huilen en dan via de babyfoon dingen zeggen: we zijn er wel, ga maar lekker slapen. En dan stopt ze…

één jaar geleden

Hierzo nu van der ledikant een peuterbed gemaakt. De nachten gaan opeens wel een stuk beter..

één jaar geleden

Ik heb geen ervaring met de nacht maar overdag had ik dit wel. We zijn gewoon toen heel duidelijk geweest ,neergelegd in bed getroost niet eruit gepakt. Gezegd je moet slapen. Weglopen als die weer huilt weer na 5 min terug neerleggen. En weer duidelijk zeggen nee je moet slapen. En opgevemoment alleen nog maar neerleggen niks meer zeggen. En volhouden, niet toegeven aan eruit halen of flesje geven hoe zielig het huiltje ook klinkt. Ik hoop dat je er wat mee kan. Maar je dochter is neem ik aan wel ouder als 1,5 jaar.

één jaar geleden

Ik lees mee, hier nog 1… al een half jaar zo aan de gang. Ik ben ten einde raad en ga er kapot aan. Het maakt me gek.

één jaar geleden

Reactie op Brwx

Hierzo nu van der ledikant een peuterbed gemaakt. De nachten gaan opeens we ...
En hoe oud is je kleine? Sliep hij/zij met een slaapzak eerst en nu met deken? Ik wil alles proberen 😣