5 Reacties

één jaar geleden

Ik zou hem lekker even thuishouden, en op de opvang vragen of er iets is gebeurd aangezien je dat gevoel hebt. Luister in zulke gevallen ALTIJD naar je moedergevoel! ❤️

één jaar geleden

Mijn oudste kwam bijna altijd vanaf 6 mnd tor 1.5 Jr denk ik overprikkeld thuis van de opvang! Ook daar ging altijd alles prima. Eenmaal thuis jengelen, druk en bekaf....

één jaar geleden

Kan ook aan de leeftijd liggen. Slaapregressie rond 18mnd

één jaar geleden

Zou het inderdaad overprikkeling kunnen zijn? Als er echt wat vervelends zou zijn gebeurd of gebeuren dan ligt dat niet in lijn met dat hij nog steeds vrolijk is bij het afzetten. Hier is ze bijna altijd daarna hangerig en huilerig al sinds ze gaat (5 maand). Met vlagen wil ze niet afgezet worden / is het huilen als we erg gaan maar dat is vooral verlatingsangst wat dan speelt. Wij krijgen dan een half uur later weer een foto en overdag nog foto's dat ze het naar haar zin heeft. Misschien zit hij deze week ook wat slechter in zijn vel, jullie zijn ook het meest veilig om zijn gevoelens bij te uiten 😊

één jaar geleden

Ohh dat is vreemd! En wat vervelend! Uit je manier van typen krijg ik t idee dat je t gevoel hebt dat er iets is gebeurd. Natuurlijk is t goed om omstandigheden zoals regressies en sprongetjes mee te nemen, maar jij kent je kindje goed. Als je twijfelt, misschien kun je nagaan of er een wissel bij de en leidsters is geweest? Of een ander ritme qua slapen? Misschien is er en nieuwe leidster die dingen anders doet. Of is er een kindje is waar hij een beetje mee botst? (Weet niet of dat al kan op die leeftijd eigenlijk?). Als je daar iets meer van weer kun je mogelijk toch gerichte gesloten vragen stellen of je conclusies trekken.