7 Reacties

één jaar geleden

En met hoog niveau wilde ik dus aangeven dat het super vers is, vandaar even deze vraag.

één jaar geleden

Bij ons ook vanaf 1 jaar een sushi fan hier 😅. Met de rauwe dingen tijdje gewacht maar de keuze is meestal reuze. Krab vinden ze hier lekker, net als garnaal. Vaak is er ook vlees en veel bijgerechten. Rauwe producten zijn we na 3 jaar mee begonnen..... Klein stukje verse tonijn, biefstuk enzo laten mee proeven. Eet smakelijk alvast 😉

één jaar geleden

Het heeft te maken met wat je darmen en lichaam aan kunnen. Voor ons is rauw ook niet erg goed, maar wij kunnen dat beter hebben en als we er ziek van worden is dat 1 dag balen. Kleine kinderen kunnen er veel erger ziek van worden, je weet niet wat dat voor gevolgen op de lange termijn op de darmen kunnen hebben. (denk aan darmaandoeningen op latere leeftijd). Vandaar het advies pas na 5 jaar

één jaar geleden

ik zou het nog niet aandurven..

één jaar geleden

Mijn dochtertje is vanaf dat ze 1 jaar is dol op sushi! Ze eet altijd de avocado maki sushi’s. De andere sushi’s durf ik nog niet te geve.

één jaar geleden

Ons dochtertje wil per se eten wat wij eten. Wij laten haar gewoon lekker met ons mee eten. Misschien kun je het eens proberen door haar een paar sushi’s te geven met een beetje rauwe vis erin en het af te wisselen met de gebakken/gefrituurde en Vega sushi’s?

één jaar geleden

Oei 🙈die van mij eet sinds ze 1 jaar is mee sushi met rauwe vis (en kaas van rauwe melk).